امروز لازم است با توجه به جايگاه اقتصادي قابل توجه تابلوهاي تبليغاتي يا همان بيلبوردهاي تبليغاتي در تحقق اقتصاد مقاومتي و عبور از اين دوره، نکات زير را مدنظر قرار دهيم:
1- بازنگري در تمام قراردادهاي منعقد شده از سوي سازمان هاي مربوطه و مجريان طرح هاي تبليغاتي در جهت اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخل کشورمان.
2- حضور گسترده رسانه ها در جهت فرهنگ سازي براي رجوع مردم به محصولات توليد داخلي طي يک دوره گذار، علي رغم مشکلاتي که همه از آن مطلع هستيم
3- کنترل دقيق مسئولان نسبت به روند توليد و جلوگيري از هرگونه سوء استفاده توليدکنندگان از فضاي ايجاد شده و حرکت به سمت گسترش کيفيت و ارتقاي خدمات پس از فروش تا حصول نتيجه اي قابل قبول و امکان رقابت محصولات داخلي با کالاهاي خارجي مشابه.
با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از روزنامه جام جم، صفحه 20، تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395، شماره 4596.