پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۳۴۳۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
مرجع تقلید شیعیان گفت: باید بین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و مبانی فکری غربی مرزبندی وجود داشته باشد و مراقب باشید با تقلید از افکار غربی در تدوین این الگو استفاده نشود.
شعار سال:مرجع تقلید شیعیان گفت: باید بین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و مبانی فکری غربی مرزبندی وجود داشته باشد و مراقب باشید با تقلید از افکار غربی در تدوین این الگو استفاده نشود.

آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان  در دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که در دفتر معظم له برگزار شد،با اشاره به آیه شریفه ای از قرآن کریم اظهار داشت: همان‌طور که تاکنون از حوزویان بهره‌مند بوده‌اید،در تدوین نهایی سند از کارهای تخصصی حوزه استفاده شود و در تکمیل آن از انتقادهای احتمالی استقبال کنید.

وی ضمن تشکر از اقدام‌های انجام‌شده و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش‌بینی تدوین این سند مهم و آینده‌نگر انقلاب اسلامی و تشکر از توجه شورای عالی به اسلامیت الگو در مراحل تدوین، بر تداوم این توجه تاکید کرد.

مرجع تقلید شیعیان  بیان کرد: باید بین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و مبانی فکری غربی مرزبندی وجود داشته باشد و مراقب باشید با تقلید از افکار غربی در تدوین این الگو استفاده نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در مقام عمل به مبانی اصلی الگو توجه و در تدوین برای نحوه اجرای آن جدیت داشته باشید و مراقب باشید در نحوه اجرا هم این‌گونه الگوها موردتوجه قرار گیرد و اشکالاتی در مقام عمل به وجود نیاید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:29شهریور1398،کدخبر:2100452،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
3
جناب آیت الله اگر تعارف می کنند ، یک بحث است و اگر جدی مطرح می کنند، بحثی دیگر.
حوزه در 90 درصد موارد توان حضور در این مباحث را ندارد. همانگونه که همین مشکل در دانشگاه هم هست. لا پیدا کردن بخش های متخصص این کار د رحوزه و مشارکت طلبی ازز آنها خودش هنر است.
متاسفانه بر هر کس که می گویید؛ ادعای صاحب نظر بودن را دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
سیاست و حوزه تعامل سودکندی خواهند داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
ورود حوزویان در مسائل روز جامعه به نظر بد نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین