پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۶۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
انسان موجودی است که برای موفقیت نیازمند میراث بری تربیت، آموزش و فرهنگ می‌باشد. جوامع کم توجه به سه مولفه تربیت، آموزش و فرهنگ (به هر دلیل ممکن در طیفی از شرایط گذار جامعه تا تهاجم فرهنگی تا اهمال منجر به عقب ماندگی)، جامعه دارای گم گشتگی همگانی معنا شده و هویت پذیری و شخصیت یابی موثری را دنباله گیری ننموده و در کل برای معنابخشی به زندگی، دچار حال و مستغرق در لذت گرایی و درد گریزی می‌شود. انیمیشن زیر، ممکن است طنز باشد و فکاهی، اما معنای بالایی برای انتقال دارد. قضاوت با شما.
شعار سال: انسان موجودی است که برای موفقیت نیازمند میراث بری تربیت، آموزش و فرهنگ می‌باشد. جوامع کم توجه به سه مولفه تربیت، آموزش و فرهنگ (به هر دلیل ممکن در طیفی از شرایط گذار جامعه تا تهاجم فرهنگی تا اهمال منجر به عقب ماندگی)، جامعه دارای گم گشتگی همگانی معنا شده و هویت پذیری و شخصیت یابی موثری را دنباله گیری ننموده و در کل برای معنابخشی به زندگی، دچار حال و مستغرق در لذت گرایی و درد گریزی می‌شود. انیمیشن زیر، ممکن است طنز باشد و فکاهی، اما معنای بالایی برای انتقال دارد. قضاوت با شما.
 
تعداد بازدید : 12

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین