پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۷۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
بعضی‌ها می‌پرسند که ۴۰ سال از انقلاب گذشت، چه تغییری انجام شد؟ چرا مشکلات رفع نشد؟ وضع موجود با وضع سابق چه تفاوتی دارد؟ مقام معظم رهبری با اشاره و تاکید بر عبارت "بی‌صبری بنی‌اسرائیلی"، امت اسلامی را از این کار باز می‌دارد و گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار می‌دهد. قرار نیست که ۴۰ سال دیگر بگذرد. مقرر است از همین ابتدا، مطالبه گری و حساب کشی صورت گیرد. صبر سازنده برای ساختن تمدن اسلامی - ایرانی و حرکتی بینانسلی. یادمان باشد که آقایی مفت بدست نمی‌آید. صبر لازم است، ایستادگی و مقاومت کردن در برابر دشمن خارجی و منافق احتمالی داخلی، لازم است.
شعار سال: بعضی‌ها می‌پرسند که ۴۰ سال از انقلاب گذشت، چه تغییری انجام شد؟ چرا مشکلات رفع نشد؟ وضع موجود با وضع سابق چه تفاوتی دارد؟
 
مقام معظم رهبری با اشاره و تاکید بر عبارت "بی‌صبری بنی‌اسرائیلی"، امت اسلامی را از این کار باز می‌دارد و گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار می‌دهد.
 
قرار نیست که ۴۰ سال دیگر بگذرد. مقرر است از همین ابتدا، مطالبه گری و حساب کشی صورت گیرد. صبر سازنده برای ساختن تمدن اسلامی - ایرانی و حرکتی بینانسلی. یادمان باشد که آقایی مفت بدست نمی‌آید. صبر لازم است، ایستادگی و مقاومت کردن در برابر دشمن خارجی و منافق احتمالی داخلی، لازم است.

تعداد بازدید : 31

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین