پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۹۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
رئیس دانشگاه تهران با اشاره به عدم رونق کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: تشکل‌های دانشجویی باید به این مسئله ورود کرده و در این حوزه فعال شوند.
شعار سال:رئیس دانشگاه تهران با اشاره به عدم رونق کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: تشکل‌های دانشجویی باید به این مسئله ورود کرده و در این حوزه فعال شوند.

محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها گفت: این موضوع‌ها باید در کرسی‌های آزاداندیشی و در محیط دانشگاه‌ها مطرح شود، سبک زندگی تغییر کرده و تنها راه این است که گفتگو در خصوص این مسائل در دانشگاه‌ها انجام شود؛ چالش‌های آن بیرون بیاید و راهکار‌های مقابله با این ناهنجاری‌ها پیدا شود.

وی اضافه کرد: تشکل‌های دانشجویی به ویژه تشکل‌هایی که به مباحث دینی و ملی پایبندتر هستند، باید برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را در دانشگاه‌ها رونق دهند و در این حوزه فعال‌تر شوند.

رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: از آنجایی که تغییر سبک زندگی خودش را در قالب‌هایی از جمله پوشش و یا ناهنجاری‌ها نشان می‌دهند بیشترین کاری که می‌توان انجام داد استفاده از ابزار فکری در دانشگاه است.

نیلی تصریح کرد: تاکید ما این است که باید از لحاظ فکری و فرهنگی بیشتر از گذشته روی این مسائل به ویژه پوشش دانشجویان کار کنیم و این مسئله را به جای برخورد‌ها فرهنگ سازی کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:24مهر1398،کد خبر:796751،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
وقتی در کرسی های ازاد اندیشی نمیشه اونطوری کهباید و شاید حرف درست سابی زد برای چی باید رونقش بدین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین