پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
هفته گذشته شهردار رشت در ادامه عزل و نصب های خود دست به انتصاباتی زد که حواشی مختلفی را به وجود آورد.برکناری بحق سجاد محجوب و انتصاب معنا دار زینب فلک دوست از نزدیکان دو عضو شورا شهر ،بعنوان سرپرست سیما و منظر شهرداری را میتوان از نوع عزل هومن روایی و انتصاب میثم حرفت خواه مدیر نزدیک به حامد عبداللهی بعنوان رئیس سازمان عمران دانست.

شعارسال: برکناری بحق سجاد محجوب و انتصاب معنا دار زینب فلک دوست از نزدیکان دو عضو شورا شهر ،بعنوان سرپرست سیما و منظر شهرداری را میتوان از نوع عزل هومن روایی و انتصاب میثم حرفت خواه مدیر نزدیک به حامد عبداللهی بعنوان رئیس سازمان عمران دانست.

اگر چه که از این نوع انتصابات شهردار رشت میتوان به این نتیجه رسید حاج محمدی در عمل گرایش به طیف اکثریت شورا پیدا کرده و در مقام عزل مدیران منصوب شده طیف اقلیت شورا ظاهر شده است و ابایی هم از آن ندارد.

اینکه گفته میشود شهردار رشت ،پس از اظهارات تند و ناپسند علوی در صحن علنی شورا تصمیم به عزل محجوب گرفته است سخنی ناصوابی نیست.

در آخرین جلسه شورا بود که امیرحسین علوی، باردیگر اظهارات شتابزده یی را علیه شهردار رشت بر زبان راند و با استفاده از واژه "مسخره بازی” "شومن” برای اقدامات شهردار، اوج عصبانیت و ناراحتی خود را نسبت به شهردار نشان داد.

پس از این اظهارات بود که شهردار رشت بلافاصله تصمیم بر عزل یکی از نزدیک ترین مدیران امیر حسین علوی گرفت تا به او بگوید دیگر اظهارات ،انتقادات و اقداماتش ،ارزشی برایش نخواهد داشت تا بدین ترتیب آب پاکی را به دستان این عضو شورا بریزد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان ،تاریخ انتشار: 4 آیان 1398،کدخبر: 56522،www.rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین