پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به آستانه اشرفیه چهارمین شهر مذهبی ایران و همچنین بندر کیاشهر رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت

شعار سال:در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس ،به معرفی نامزدهای انتخاباتی  حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه چهارمین شهر مذهبی ایران و همچنین بندر کیاشهر خواهیم  پرداخت.

آنچه که در زیر می خوانید نتیجه بررسی به عمل آمده در فاصله سه ماه مانده به انتخابات می باشد بنابراین تا روز برگزاری انتخابات احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها وجود دارد.

astanehUntitledمحمدحسین قربانی:نماینده کنونی این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی که در دوره قبل با کسب حدود ۲۳ هزار رای توانسته بود رقبای خود را پشت سر بگذارد از جمله اصولگرایانی است که در این دوره از انتخابات نیز حضور می یابد.

حسن شاخصی: نماینده دوره‌های چهارم و پنجم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی که در نهمین دوره انتخابات رد صلاحیت شده بود از مدتی پیش با حضور در رسانه ها به نوعی فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

سیدمهدی صادق: نماینده دوره هشتم مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس یکی دیگر از چهره هایی است که حضور او در انتخابات محتمل به نظر می رسد.«صادق» در نهمین دوره انتخابات مجلس با کسب کمتر از ۷ هزار رای حائز آرای کافی برای ورود به مجلس نشد و رقابت را به قربانی واگذار کرد.

محمدعلی رمضانی دستک:این چهره اصولگرا و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نهمین دوره انتخابات نیز از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه کاندیدا شده بود اما با کسب حدود ۱۴ هزار رای در رده دوم ایستاد و از حضور در مجلس باز ماند. فرماندار سابق آستانه اشرفیه در دوره استانداری مهدی سعادتی رئیس دفتر و مشاور او بود.

کیانوش صادق دقیقی:پیش بینی می شود نماینده دوره هفتم این حوزه انتخابیه در انتخابات هفتم اسفند به عنوان یک چهره مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شود.

جهانبخش رضاپور: این بازنشسته فرهنگی شهرستان آستانه اشرفیه به عنوان یک چهره مستقل در انتخابات پیش رو وارد کارزار رقابت های انتخاباتی خواهد شد.

رضا دوست جلالی: فرماندار سابق رودسر از جمله چهره های اصولگرا است.

کیوان حسن پور:این نامزد احتمالی انتخابات مجلس دهم در دوره پیشین نیز کاندیدای مجلس بود و با کسب کمتر از ۳ هزار رای از حضور در مجلس باز ماند.وی مدیر منابع انسانی و امور پشتیبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین می باشد.

رضا صالح جلالی: نماینده اصلاح طلب مجلس ششم از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه یکی دیگر از چهره هایی است که احتمال حضور او در انتخابات مجلس یازدهم  وجود دارد.

نادر رسولی: وی یکی از چهره هایی است که در انتخابات مجلس هشتم نیز کاندیدا شده بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،،تاریخ انتشار:30آبان1394،کد خبر:،diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
1
رضا دوست جلالي و كيوان حسن پور جزء نامزدهاي انتخاباتي دوره 11 مجلس سال 98 نيستند اصلاح كنيد برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
خبرتان را تصحيح كنيد سايت شعار سال :
28 نفر ثبت نام كردند اسامي انها را درست بنويسيد با تشكر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین