پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰
ارسلان زارع استاندار گیلان با تأکید بر جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات اداری علیه و یا برای یک کاندیدای خاص را ندارد.

شعار سال : استاندار گیلان با تأکید بر جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات اداری علیه و یا برای یک کاندیدای خاص را ندارد.

 ارسلان زارع عصر شنبه در جلسه شورای اداری فومن با محوریت تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان در سالن آیت الله بهجت با اشاره به ظرفیت های بالای فومن، اظهار کرد: شهرستان فومن در زمینه منابع انسانی نیز بسیار غنی بوده که بسیاری از چهره‌های آن در سطح ملی و بین المللی تأثیرگذار بوده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه فومن در حوزه کشت برنج، چای با کیفیت و گردشگری ظرفیت‌های بسیاری دارد، افزود: انتظار می رود شرایطی فراهم شود تا با پشتیبانی دولت بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحوه احسن استفاده کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه مسئولیت فرصتی مناسب برای خدمت به مردم است، تصریح کرد: حفظ اعتماد عمومی و افزایش بهره‌مندی از فرصت‌ها برای انجام سیاست‌های دولت و تحقق مطالبات مردمی از مهم ترین وظایف مسئولان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه باید فضای تعامل، همدلی و مشارکت مردمی فراهم شود، بیان کرد: همه اقدامات انجام شده تا به امروز در سطح شهرستان فومن حاصل تلاش گروهی و خرد جمعی است و باید از ظرفیت نیروی انظانی در راستای خدمت به مردم بهره‌گیری کنیم.

زارع با اشاره به شاخص‌های امنیت و وجود فضای آرام و امن در سطح استان گیلان به ویژه شهرستان فومن، افزود: در شهرستان فومن به سبب وجود تعامل و همدلی مردم و مسئولان شاهد کمترین مشکل امنیتی و نظامی هستیم.

وی به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین نیز اشاره کرد و گفت: عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در سطح کشور بودند که با بیانات مقام معظم رهبری مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند. در استان گیلان و شهرستان فومن خوشبختانه ما شاهد کمترین مشکل در این زمینه بودیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه می توانیم با استفاده از خرد جمعی و مشارکت مردمی و فضای تعامل و همکاری میان مسئولان زمینه کسب موفقیت‌های بیشتر فراهم خواهد شد، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید از موازی کاری و سطحی نگری پرهیز کرده و فضا را برای نشاط اجتماعی فراهم کنیم.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از دواطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا، تأکید کرد: دوم اسفند ماه امسال بار دیگر با حضور و مشارکت بالای مردم شاهد حماس دیگری خواهیم بود.

زارع در ادامه با تأکید بر اینکه در انتخابات با ۴ رکن سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در عین رعایت قانون و بی طرفی، حماسه دیگری شکل خواهد گرفت، افزود: هیچ مدیری حق ندارد از امکانات اداری و از ظرفیت حقوقی و اجتماعی شغل خود برای و یا علیه یک کاندیدا استفاده کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:9آذر1398،کد خبر:4784911،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
در استان گیلان و شهرستان فومن خوشبختانه ما شاهد کمترین مشکل در این زمینه بودیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
اگر بی طرفی نباشه معنی نمیشه که داره با رانت صورت میگیره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین