پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
در فاصله سه ماه مانده به انتخابات مجلس دهم «دیارمیرزا» به رودبار , سرزمین شکوفه های زیتون رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازد.
شعارسال: در فاصله صد روز مانده به انتخابات مجلس یازدهم به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در استان گیلان خواهیم پرداخت.در گام اول خبرنگاران به رودبار , سرزمین شکوفه های زیتون رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت.آنچه که در زیر می خوانید نتیجه بررسی به عمل آمده در فاصله سه ماه مانده به انتخابات می باشد بنابراین تا روز برگزاری انتخابات احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها و همچنین میزان مقبولیت آن ها وجود دارد.

صمد مرعشی:نماینده دوره هشتم مردم رودبار در مجلس تا چندی پیش معاون امور مجلس اتاق تعاون ایران بود و از لحاظ گرایش سیاسی به اصولگرایان نزدیک است با ورود به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد حمایت اصولگرایان و حزب موتلفه اسلامی قرار می گیرد.بررسی ها حاکی از این است که صمد مرعشی هم اکنون از مقبولیت بالایی در بین مردم منطقه برخوردار است.

مهرداد گودرزوند چگینی: وی که در دوره ای مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بوده ,در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت اما با حدود ۲۰ هزار رای نتیجه انتخابات را به حکیمی واگذار کرد.نمی توان در خصوص گروه های حامی وی اظهار نظر خاصی کرد اما او کاندیدای مستقل است و به نظر می رسد در این دوره از انتخابات از مقبولیت بالایی برخودار باشد.

عطالله حکیمی :نماینده فعلی مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از کاندیدای احتمالی مجلس دهم است.حکیمی که دوره پر فراز و نشیبی را خصوصا بعد از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پشت سر گذشته است از چهره های اصولگرایی است که در انتخابات پیش رو مورد حمایت اصولگرایان و حزب وفاق ملی قرار می گیرد و مقبولیت او در بین مردم منطقه متوسط ارزیابی می شود.

فرامرز گلشنی:نماینده مردم رودبار در مجلس چهارم و پنجم شورای اسلامی از بازنشستگان وزارت نیرو بوده و پیش بینی می شود با ورود به عرضه انتخابات مورد حمایت حزب کارگزاران قرار گیرد و میزان مقبولیت او در حوزه انتخابیه بالا ارزیابی می شود.

رضا کاظمی تکلیمی: وی سابقه مدیرکلی در چندین سازمان و نهاد از جمله سازمان بازنشستگی کشوری,مرکز آمار,سازمان مدیریت و برنامه ریزی و..را در کارنامه خود دارد و از چهره های رسانه ای شهرستان رودبار محسوب می شود.کاظمی تکلیمی از جمله چهره های اعتدالگرا بوده و از مقبولیت متوسطی در بین مردم منطقه برخوردار است و در صورت کاندیداتوری مورد حمایت اعتدالگرایان قرار می گیرد.

مسلم میرزاپور کلشتری: معاون سابق نهاد کتابخانه های کشور که در دوره های اول و سوم نمایندگی مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است در انتخابات پیش رو نیز از همین حوزه انتخابیه وارد رقابت های انتخاباتی می شود.میرزاپور از چهره های جریان اصولگرا بوده و از مقبولیت متوسطی در میان مردم برخوردار است.

سید ابوالحسن مخزن موسوی: نماینده اصولگرای دوره دوم مجلس از حوزه انتخابیه رودبار که در انتخابات پیشین از حوزه انتخابیه تهران وارد گود انتخابات شده بود از کاندیدا محتمل انتخابات هفتم اسفند از رودبار است.این استاد اصولگرای دانشگاه از مقوبلیت متوسطی در بین مردم برخوردار است.

رضا اکبرزاده: وی از اساتید دانشگاه علم و صنعت بود و از لحاظ گرایش سیاسی اصولگرا محسوب می شود کما اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفته بود و از مقبولیت متوسطی برخودار است.

صابر لطفی:این مدرس دانشگاه و مدیرعامل موسسه حفاظتی که به عنوان یک چهره کارآفرین در شهرستان نیز شناخته می شود با توجه به اشتغالزایی صورت داده برای بالای هزار نفر از جوانان منطقه هم اکنون از مقبولیت خوبی در بین مردم حوزه انتخابیه خود برخوردار است.

عباس صفایی : رئیس سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت و از کارشناسان این اداره کل از جمله چهره ای اصولگرایی است که از رودبار در انتخابات مجلس دهم کاندیدا می شود اما شانس پیروزی در انتخابات او کم به نظر می رسد.

یوسف موسی پور: وی از مدیران ایران خودرو بوده و موسس و مدیرعامل یک موسسه خیریه می باشد و از چندی پیش در برخی رسانه های محلی یادداشت هایی از وی منتشر شده است.موسی پور از مقبولیت متوسطی برخودار است.

مسعود رحمت حیدری: مدیرعامل سابق خبرگزاری ایلنا یکی دیگر از چهره هایی است که کاندیداتوری او از رودبار محتمل است.رحمت حیدری از لحاظ گرایش سیاسی اعتدالگرا بوده و پیش بینی می شود در انتخابات پیش رو مورد حمایت اعتدالگرایان قرار گیرد هرچند از مقبولیت کمی برخوردار است.

امین بابایی شهرایی کارمند استانداری , حسین آقاجانی کارمند دانشگاه تبریز , سلطانعلی صفری کارمند دانشگاه پیام نور سیاهکل,حجت الاسلام مهرداد حسینی کارشناس فرهنگی وزارت دفاع , رضا رضایی زاده مدیر شرکت سرمایه گذاری فنی توس و محرمعلی ضیایی معلم دوره ابتدایی در بخش رحمت آباد از دیگر کاندیدای حوزه انتخابیه رودبار هستند که شانس پیروزی کمی در انتخابات دارند.

گفتنی است از حوزه انتخابیه شهرستان رودبار یک نماینده بر کرسی سبز بهارستان تکیه می زند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394 ، کدخبر: ۱۷۴۳۷۶،www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین