پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۴۸۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹
هرچند اختلاف قیمت کارخانه تا بازار در انواع خودروها قابل مشاهده است اما این اختلاف در هیچ مدل خودرویی به پژو ۲۰۰۸ نمی‌رسد.

شعارسال: اختلاف قیمت پراید از کارخانه تا بازار حدود ۱۴ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت در خودروی گران‌تری مثل پژو ۲۰۶ کمی بیشتر و تا ۲۸ میلیون تومان هم می‌رسد.

در حالی که قیمت گرانترین نوع پراید یعنی سایپا ۱۱۱ (تنوع رنگ) در بازار ۱۴ میلیون تومان گرانتر از قیمت آن در کارخانه و معادل ۵۳٫۸ میلیون تومان است، قیمت گرانترین نوع پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (فول) در بازار ۲۸ میلیون گرانتر از قیمت این خودرو در کارخانه و معادل ۱۱۲ میلیون تومان در آخرین لیست قیمتی از خودروها قیمت خورده است.

اما در همین لیست از آخرین قیمت انواع خودروها ، اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودرو ۲۰۰۸ قابل توجه است.

در حالی که قیمت خودرو پژو ۲۰۰۸ در کارخانه ۱۱۴ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان ثبت شده، قیمت این خودرو در بازار ۳۴۵ میلیون تومان گزارش شده است. این اختلاف قیمت سه برابری از کارخانه تا بازار شاید در هیچ مدل دیگری از انواع خودروهای ایران‌خودرو و سایپا قابل مشاهده نباشد.

این اختلاف قیمت در مدلی دیگر از پژو یعنی پژو ۲۰۷ هم تنها در حد ۴۰ میلیون تومان است و قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای در بازار ۴۱ میلیون تومان گرانتر از کارخانه و معادل ۱۳۷ میلیون تومان است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 16آذر1398 ، کدخبر: 414995: tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
ازبس مردم به این سایپا و ایران خودرو و.. بی اعتمادن که حاضرا با قیمت بالا از بازار بخرن ولی از دست دولت نخرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین