پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۵۹۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
حسین عبدلی نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان با تایید کم شدن لوازم خانگی خارجی در بازار، گفت: قیمت لوازم خانگی دیگر کشش افزایش بیش از این را ندارد، چراکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

شعار سال: نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان با تایید کم شدن لوازم خانگی خارجی در بازار، گفت: قیمت لوازم خانگی دیگر کشش افزایش بیش از این را ندارد، چراکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

کم شدن لوازم خانگی خارجی در بازار/ بازار کشش افزایش قیمت ندارد

حسین عبدلی ، در خصوص آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی، اظهار کرد: تاکنون آثاری از افزایش قیمت آن چنانی لوازم خانگی وجود نداشته و قیمت ها طی چند ماه گذشته‌ ثابت مانده است.

وی با تایید کم شدن لوازم خانگی خارجی در بازار، تاکید کرد: در حال حاضر کمبود لوازم خانگی خارجی در بازار احساس می شود و اگر هم باشد، به نوعی جنس قاچاق است.

نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان دلیل کم شدن لوازم خانگی خارجی را جلوگیری از واردات آن عنوان کرد و ادامه داد: به طور قطع تولید کالای داخلی نمی تواند جوابگوی بازار باشد و هنوز در بازار جای خالی لوازم خانگی خارجی احساس می شود.

عبدلی گفت: در شرایط موجود بازار لوازم خانگی ایرانی کیفیت بالا نیز وجود دارد و متقاضیان باید بسته به نیازشان از بین آنها انتخاب و خرید کنند.

وی همچنین در رابطه با طرح شناسه دار کردن کالاها که از ۱۶ بهمن ماه قرار است اجرایی شود، گفت: امیدواریم این طرح انجام شود و دستورالعمل های مشخص آن به اتحادیه های کشور ابلاغ شود.

نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان با پیش بینی اینکه قیمت لوازم خانگی بیش از این توان افزایش ندارد، گفت: به دلیل قدرت خرید پایین مردم، بازار دیگر کشش افزایش قیمت ندارد.

عبدلی همچنین با تاکید بر اینکه خرید لوازم خانگی باید از فروشگاه های معتبر و دارای پروانه باشد، در خصوص برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، گفت: نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان باوجود شلوغی بسیار، اما با استقبال بسیار پایین خرید مردم مواجه بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:15بهمن1398،کد خبر: 98111510576،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین