پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از آمادگی ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات استان در صورت بارش احتمالی برف در استان گیلان خبر داد.

شعار سال: مهدی ولی پور در جمع خبرنگاران در هلال احمر استان بیان کرد: از امروز ۱۹ بهمن ماه تا اطلاع ثانوی، برای کلیه کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان، آماده باش اعلام شده است.

وی با اشاره به خدمات امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، که در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم استان گیلان در صورت بروز حوادث هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حضور و آمادگی تیم آنست تصریح کرد: تیم آنست(سگ های جست و جو و نجات) نیز در راستای آمادگی با برف احتمالی آماده ارائه خدمت هستند.

ولی پور ضمن اشاره آمادگی لجستیک جمعیت هلال احمر استان گیلان در صورت بارش احتمالی برف اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی آماده خدمت به مردم و مسافران هستند.

وی با اشاره به حضور امدادگران، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان در سطح پایگاه ها و آمادگی کامل آنها افزود: ۲۱۵ نفر از امدادگران و نجاتگران در سطح استان به صورت شبانه روز در شعب و پایگاه ها مستقر و آماده ارائه خدمت در سطح جاده ها هستند، سایر نیروهای داوطلب و کارکنان نیز در حالت آماده باش قرار داشته و در صورت نیاز با آمادگی کامل به کمک سایر نیروها خواهند رفت، همچنین پایگاه های امداد و نجات بر اساس استانداردهای جمعیت هلال احمر، برای اسکان اضطراری و ارائه تغذیه در شرایط خاص مجهز شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

ولی پور ضمن تاکید بر خودداری هموطنان از سفرهای غیرضروری خاطرنشان کرد: هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر به استان، از پر بودن باک بنزین خودرو اطمینان حاصل کنند، همچنین  قبل از سفر نسبت به بازدید فنی خودرو اقدام و زنجیرچرخ ،لباس گرم و آذوقه به همراه داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تاکید کرد: هموطنان و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 19 بهمن 98، کد مطلب: 98111914046: www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
این مامورا خیلی زحمت میکشن خدا همراهشون باشه ایشالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین