پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۶۶۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۱
شیوع بیماری کرونا باعث کاهش تقاضا برای خرید خودرو شده است و پایین آمدن تقاضا به دلیل کاهش سفرهای نوروزی بوده است.

شعار سال: روح اله طالبی عضو هیئت‌علمی دانشگاه مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا باعث کاهش تقاضا برای خرید خودرو شده است و پایین آمدن تقاضا به دلیل کاهش سفرهای نوروزی بوده است. به‌طور طبیعی در این شرایط باید قیمت‌ها کاهش پیدا کند نه افزایش.

وی بیان افزود: همچنین با توجه به تعطیلی بنگاه‌های معاملات و بازارهای خرید و فروش خودرو بازار به سمت خرید و فروش اینترنتی کشیده می‌شود که با نظارت بیشتر قیمت‌ها در فضای مجازی باید کنترل شود.

طالبی افزود: افزایش قیمت در سال آینده به ارزش پول ملی بستگی دارد. به نظر می‌رسد تمام محدودیت‌ها برای کشور وضع‌شده است و دیگر سنگی نمانده که جلوی پای اقتصاد کشور انداخته شود تا ما برای افزایش قیمت نگران باشیم و منتظر تغییر ناگهانی و بالا رفتن قیمت‌های خودرو باشیم.در سال گذشته تحریم‌ها باعث افزایش سرسام‌آور شد و حتی از افزایش برابری قیمت دلار به ریال نیز فراتر رفت.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 25اسفند1398 ، کدخبر: 2129154: www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین