پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
مدیرکل انتقال خون گیلان از نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی استان به همه گروه‌های خونی خبر داد.بابک پاکدل خوش اخلاق ، مدیرکل سازمان انتقال خون گیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گفت: از نیکوکاران گیلانی انتظار داریم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان مراجعه کرده و بیماران نیازمند به دریافت خون را تنها نگذارند.

شعار سال: بابک پاکدل خوش اخلاق ، مدیرکل سازمان انتقال خون گیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گفت: از نیکوکاران گیلانی انتظار داریم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان مراجعه کرده و بیماران نیازمند به دریافت خون را تنها نگذارند.

او افزود: از آنجایی که با کاهش مشارکت و حضور مردم در مراکز اهدای خون گیلان مواجه هستیم، امیدواریم در روز‌های آتی همراهی بیشتر مردم نیکوکار، برای نجات جان بیماران نیازمند به خون تامین ذخایر مطلوب فرآورده‌های خونی را میسر سازد.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: در تمامی مراکز انتقال خون نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های علمی رعایت شده، دریافت خونگیری و پخش فرآورده‌های خونی همچون گذشته در شرایط کاملا استریل انجام می‌شود و مردم نگرانی دراین باره نداشته باشند.

بابک پاکدل خوش اخلاق، با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ملزومات مورد استفاده در فرآیند اهدای خون یک بار مصرف، استریل و استاندارد است، افزود: از افراد دارای علائم سرماخوردگی مانند عطسه، سرفه و تب درخواست می‌شود حداقل یک ماه پس از بهبودی کامل به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

او با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا، مراجعه اهدا کنندگان کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر به همه فرآورده‌های خونی نیازمندیم.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان، با تاکید بر اینکه این سازمان هیچگاه کمیت را فدای کیفیت نمی‌کند و معاینه و مشاوره پزشکی از مهمترین ارکان این سازمان است، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی روزانه و همیشگی بوده و این اداره کل نیازمند حضور روزانه اهداکنندگان خون است.

بابک پاکدل خوش، از تمامی اهداکنندگان جوان و اهداکنندگان مستمر خون که با اصول اولیه خود مراقبتی آشنا هستند دعوت کرد با اهدای خون خود به بیماران یاری رسانند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماران عزیز تالاسمی نیاز به خون تازه داشته و همچنین با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و شیوع بیماری فاویسم نیاز به خون افزایش یافته است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار2   فروردین    99، کد خبر:   7289679، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین