پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
در حالی که بسیاری از کشورهای درگیر کرونا، با قرنطینه، تعطیل کردن اضطراری ادارات، مقررات منع آمد و شد، محدودیت ترددهای جاده ای و... به مردم کمک می کنند در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود، متاسفانه دولت هیچکدام از این اقدامات را به طور جدی را انجام نداده است.
 شعارسال: در حالی که بسیاری از کشورهای درگیر کرونا، با قرنطینه، تعطیل کردن اضطراری ادارات، مقررات منع آمد و شد، محدودیت ترددهای جاده ای و... به مردم کمک می کنند در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود، متاسفانه دولت هیچکدام از این اقدامات را به طور جدی را انجام نداده است.
 
این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین اقدامی ضروری برای کنترل شیوع بیماری است.
 
از این رو هشتگ #روحانی_تعطیل_کن در فضای مجازی شکل گرفته است تا بلکه این مطالبه ملی به گوش رئیس جمهور برسد و اقدامی بکند.
 

 

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تحلیلی  برترین ها  ،تاریخ انتشار:  4 فروردین    1399،کدخبر:   974769  ،www.bartarinha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین