پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۶۸۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
معاون فناوری‌ سازمان امور مالیاتی در نامه‌ای از الکترونیکی‌شدن ثبت شکایت مودیان مالیاتی به منظور کاهش مراجعات مردم و تکریم آن‌ها خبر داد.هادی خانی در این نامه خطاب به رئیس شورای عالی مالیاتی آورده است:در پاسخ به نامه شماره ۲۰۹/۱۸۹۷۹/د مورخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۹ و ضمن تشکر از مساعدت معمول به استحضار می رساند، در راستای تکریم مودیان مالیاتی و کاهش مراجعات ایشان برای ثبت شکایت به شورای عالی مالیاتی، سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مودیان به شورای عالی مالیاتی، توسط همکاران این معاونت، طراحی و پیاده سازی شده و آماده بهره برداری است.

شعار سال: هادی خانی در این نامه خطاب به رئیس شورای عالی مالیاتی آورده است:

در پاسخ به نامه شماره ۲۰۹/۱۸۹۷۹/د مورخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۹ و ضمن تشکر از مساعدت معمول به استحضار می رساند، در راستای تکریم مودیان مالیاتی و کاهش مراجعات ایشان برای ثبت شکایت به شورای عالی مالیاتی، سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مودیان به شورای عالی مالیاتی، توسط همکاران این معاونت، طراحی و پیاده سازی شده و آماده بهره برداری است.

این سامانه به عنوان یک خدمت الکترونیک جدید، جهت بهره برداری در اختیار مودیان محترم مالیاتی فرار گرفته است و از طریق سامانه عملیات الکترونیک tax.gov.ir بخش ثبت الکترونیکی اعتراضات و شکایات قابل دسترسی می‌باشد.

در سامانه یاد شده، مودیان حقیقی و حقوقی با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور دریافتی از خدمات الکترونیک، که پس از اتمام فرآیند پیش ثبت نام الکترونیکی دریافت نموده اند، می‌توانند نسبت به ورود به پورتال و ثبت شکایت به آن شورا، اقدام نمایند.

معاون فناوری‌ سازمان امور مالیاتی در پایان نامه خود آورده است:

در سامانه مذکور پس از ورود سال مالی، مشخصات رای قطعی هیات های حل اختلاف مالیاتی از بانک اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی واکشی می‌شود و پس از ارائه تصویر رای مورد نظر مودی، شکایت وی ثبت و رسید ثبت شکایت همراه پیامک صادر می‌شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 10 فروردین    99، کد خبر:   165778، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین