پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
خبرگزاری خبرآنلاین در کانال تلگرامی خود، اقدام به انعکاس بخشی از خبر شامگاهی و صحبت تلفنی بین مجری(خانم المیرا شریفی) با مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام(آقای عباسی معروفان) را نموده و متاسفانه با نوعی برداشت سلیقه ای، بجای انعکاس خبر، اقدام به تخریب گری مشهود کرده است.

شعار سال:در صحبت و تعامل تلفنی بین مجری و مهمان تلفنی برنامه ، مجری بنوعی قصد انعکاس نامتعارف بودن قیمت گوشت گرم را داشته و با ادبیاتی نسبتا ناآرام ، اقدام به پرسش از مهمان تلفنی برنامه می کند. میهمان نیز با تفکیک بین گوشت گوساله و گوسفند ، تفکیک بین قیمت بخش های مختلف گوشت گوساله و گوسفند و در نهایت ، اشاره به تفاوت قیمت در محله های مختلف تهران ، قصد پاسخگویی به پرسش مجری را داشته است.
در این بین، پایگاه معظم خبرآنلاین با در پیش گیری نوعی بداخلاقی رسانه ای، بیان داشته :
جر و بحث کلامی مجری زن شبکه خبر با مسئولی که مدل احمدی‌نژاد پاسخ می‌داد، بر سر قیمت گوشت گوساله!
بحث بر سر قیمت فروش گوشت گوساله میان المیرا شریفی مقدم اخبارگوی شبکه خبر و عباسی معروفان که با ادبیاتی شبیه محمود احمدی نژاد بحث قیمت را به محله ربط داده بود، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.

باید از عزیزان و همکاران خوبمان در خبرآنلاین پرسید که این مسئله چه ارتباطی به محمود احمدی نژاد داشت؟ حتی اگر بحث قیمت گوجه فرنگی را پیش بکشید، باز با نوعی قیاس مع الفارق و خبط موضوع مواجه خواهیم بود. اگر بنا بر این باشد که مش حسن ما را می شود، بر سر بازار به حراج گذاشت. تقاضامندیم در برقراری ارتباط بین مباحث کارشناسانه و نقدهای مدیریتی ، با حوزه ها و مباحث سیاسی، حساسیت و تحفظ بیشتری بخرج بدهیم. همچنین قضاوت عادلانه و بی طرف نسبت به مدیران را فراموش نکنیم.

در اینجا می توانید بخشی از این ویدئو را ببینید؛

تعداد بازدید : 19

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین