پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۸۴۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: افزایش صعودی نرخ ارز و قیمت کالاهای اساسی برای مردم آزاردهنده بوده و باید به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود باشیم.
شعار سال: رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به افزایش نرخ ارز و قیمت کالاها بیان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته جلساتی را با وزیر اقتصاد، رئیس مجلس و مسوولان اقتصادی در این زمینه برگزار کرد و ما منتظر اعلام نتیجه این جلسه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش نرخ ارز و به دنبال آن افزایش قیمت کالاها جای نگرانی داشته و قطعا مجلس به بحث گرانی ورود می کند تا تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: رشد سرسام آور نرخ ارز و کالاها برای مردم آزاردهنده بوده و به مناسبات اقتصادی کشور آسیب وارد کرده است. باید زودتر تدبیری اندیشیده شود تا جلوی روند صعودی قیمت ها گرفته شود.

فیروزی در پایان تاکید کرد: دستگاه های نظارتی نیز در کنترل قیمت ها نقش داشته و باید به وظایف خود عمل کنند اما بخشی از وضعیت موجود به شیوع کرونا و به مشکل تعاملات اقتصادی و درآمدهای ارزی دولت باز می گردد. باید هر چه زودتر با آسیب شناسی به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود و راه های جلوگیری از افزایش قیمت ها باشیم.

شعارسال، با اندکي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، انتشار: 8 تير 1399، کد خبر99040705152:www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
دیگه کار از ورود مجلس گذشته وضعیت اقتصادی قابل درست شدن نیست.حالا ورود هم بکنه مگه چقدر تاثیر خواهد داشت.چیزی که قیمتش بالا بره دیگه پایین بیا نیست.تجربه ثابت کرده اینو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین