پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
با وجود اینکه بارها اعلام شده که سازمان تامین اجتماعی برای هیچ خدمتی با بیمه گذاران و بازنشستگان تماسی نمی گیرد اما این افراد باز هم طعمه کلاهبرداران می شوند.
شعار سال: سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی خواست توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.
در این اطلاعیه آمده است: عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی نیز به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان نخواهد شد و روش‌های شش‌گانه استعلام غیرحضوری اعتبار دفترچه‌ها به منظور تسهیل امور بیمه شدگان طراحی شده است که سه روش آن اینترنتی و سه روش نیز غیر اینترنتی است و همه این روش‌ها در حال حاضر در دسترس بیمه شدگان است.
این اطلاعیه می‌افزاید: اعتبار دفترچه‌های درمانی که در اختیار بیمه شدگان این سازمان قرار دارد از طریق بارکدخوان تعبیه شده (با استفاده از دوربین موبایل) و یا ورود کدملی در وب اپلیکیشن به نشانی pwa.tamin.ir، از طریق بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۴۲۰*۴* یا #۱۴۲۰*۴*، کد دستوری #۱۶۶۶*بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به نشانی medical.tamin.ir قابل استعلام است.
در پایان این اطلاعیه آمده است که بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۴۰۸۰۵۷۰۵، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین