پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۸۵۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
این روزها فشار شدید اقتصادی در لبنان مردم را ناچار به معاوضه لوازم زندگی‌شان با کالاهای اساسی چون غذا و پوشک بچه کرده است.

شعار سال: لبنان در آستانه بحران شدید اقتصادی قرار گرفته است. بسیاری از مردم لبنان با بحران شدید اقتصادی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و وضعیت اقتصادی‌شان چنان بر مردم لبنان فشار آورده که مجبور به تهاتر لوازم شخصی خود با مایحتاج روزمره زندگی شده‌اند.

رسانه‌های عربی با استناد به برخی از گروه‌ها و صفحات ایجادشده در شبکه‌های اجتماعی خبر دادند، شدت بحران اقتصادی و مالی در لبنان به حدی زیاد است که بسیاری از مردم خود را در آستانه فقر مطلق یافته و در میان این مشکلات راهی جز مبادله ملزومات و اسباب خانه خود با غذا، شیر خشک و پوشک بچه نمی‌یابند.

در حال حاضر صفحاتی همچون تهاتر لبنانی و... در شبکه‌های اجتماعی‌ای همچون فیس‌بوک راه‌اندازی شده و مردم مایحتاج و اسباب و اثاثه خود را برای دریافت غذا و دیگر ملزومات و نیازهای اساسی خانواده در معرض معاوضه قرار می‌دهند.

به گفته کارشناسان، فشار آمریکا و اروپا و همدستی کشورهایی همچون عربستان سعودی و امارات متحده باعث بروز چنین مشکلاتی برای مردم لبنان شده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اعتماد آنلاین، به تاریخ: ۱۰ تیر ۱۳۹۹، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین