پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۵۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
اجرای طرح مدیرکانون های خدمت رضوی در بندرعباس از اجرای طرح پرداخت حساب دفتری و تسویه بدهکاری نیازمندان با عنوان "آقا حساب کردند" در بندرعباس خبرداد.
شعار سال:اسماعیل تذرو صبح امروز(۱۴ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت طرح پرداخت حساب دفتری با عنوان "آقا حساب کردند"، با حضور گروهی از خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی، همزمان با دهه کرامت در فروشگاه ‌و سوپرمارکت مواد غذایی و تره‌بار دو محله نخل پیرمرد و کوی گلستان شهر بندرعباس انجام شد.
 
وی افزود: در این طرح بدهی دفتری افرادی که مدت زیادی نسبت به تسویه حساب خود به فروشگاه‎ و سوپرماکت مواد غذایی مراجعه نکرده بودند، تسویه شد.
 
مدیرکانون های خدمت رضوی در بندرعباس یادآورشد: در این روزها که تبعات ناشی از بیماری کرونا، موجب شده تا برخی کسب و کارها از رونق بیفتد و برخی از اقشار آسیب پذیر نیز بیکار شوند، عده‌ای از خیران و جوانمردان، آستین همت بالا زده اند و به دست خادمان حرم مطهر رضوی و بی آن که نامی از خود آن‌ها برده شود، حساب‌های دفتری برخی بدهکاران و نیازمندان در سوپرمارکت‌های محلی حاشیه شهر را تسویه می‌کنند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری تحلیلی  عصر ایران ،تاریخ انتشار: 14  تیر 1399،کدخبر: 735991 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین