پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۸۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
دبیرکل حزب اراده ملت عنوان کرد: «من بزرگترین بحران را فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی مردم می‌دانم که این مشکلات فشار بیشتری را به طبقات ضعیف جامعه وارد می‌کند.
شعار سال:احمد حکیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «مجلس به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند.»
 
دبیرکل حزب اراده ملت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مهم‌ترین بحران سیاسی کشور چیست، عنوان کرد: «من بزرگترین بحران را فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی مردم می‌دانم که این مشکلات فشار بیشتری را به طبقات ضعیف جامعه وارد می‌کند. به باور من این بحران خود می‌تواند منجر به بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و... شود.»
 
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره وظیفه مجلس درباره وظیفه مجلس در حل این مشکلات، گفت: «مجلس وظیفه‌اش قانونگذاری و نظارت بر اجرای درست قوانین است. باید ببینیم واقعاً اگر گره‌های قانونی یا گره‌های نظارتی وجود دارد، باید منشا آن را پیدا کنند و از طریق قانونی در صدد رفع آن‌ها بربیایند.»
 
حکیمی‌پور تاکید کرد: «مجلس به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند. بلکه باید تمام دستگاه‌ها با یکدیگر تصمیم بگیرند. تصمیمات باید در سطح کلان باشد و بخشی نباشد.»
 
وی در ادامه گفت: «اشکال کار کشور ما این است که هر کسی یک مجموعه برای خودش دارد و فکر می‌کند اگر کارش را به تنهایی درست انجام دهد، کشور درست می‌شود. در صورتی که باید از بخش نگری و یک سو نگری دور شویم و همه دستگاه‌ها در کنار هم و با تعامل و همراهی با یکدیگر کار‌ها را پیش ببرند.»
 
حکیمی‌پور در پایان مطرح کرد: «طبیعی است که مجلس، دولت و دیگر دستگاه‌ها باید بخشی از کار را در دست گیرند و به یکدیگر کمک کنند همچنین باید یک همسویی و همراهی در عمل داشته باشند.»
 
 
 شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری  تحلیلی  اعتماد آنلاین ،تاریخ انتشار:  15 تیر 1399،کدخبر:417087  ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین