پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که براساس دستور رییس جمهوری بدهی جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید به صورت کامل تسویه می‌شود.
شعار سال:سعید اوحدی روز دوشنبه در حاشیه امضاء تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، افزود: زیبنده نیست که دولت امروز همچنان بدهکار مطالبات به حق جامعه ایثارگری باشد.
 
وی با بیان اینکه تمام بدهکاری های جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید به صورت کامل تسویه خواهد شد، گفت: موضوع مطالبات بازنشستگی ایثارگران را نیز تا پایان دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف خواهیم‌ کرد.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در نشست هیات دولت رییس جمهوری بر تامین ۱۲‌ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری در کشور تاکید داشتند که باتوجه به ظرفیت استان ها به ۲۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.
 
اوحدی افزود: موضوع افزایش سقف تسهیلات ‌مسکن جامعه ایثارگری برای تامین مسکن نیز به تصویب هیات دولت رسیده است که به زودی اجرایی خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به امضاء تفاهم نامه ساخت مسکن ایثارگران در کرمانشاه عنوان کرد: استانداری کرمانشاه برای تامین زمین پنج هزار واحد مسکونی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و کارگروه های لازم‌ را در این زمینه تشکیل داده است.
 
معاون رییس جمهوری ادامه داد: در هفته های آینده به همراه وزیر راه و شهرسازی برای آغاز روند ساخت این واحدهای مسکونی به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.
 
اوحدی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهارداشت: خانواده شهدا و ایثارگران از نعمت‌های خداوند به ایران اسلامی هستند تا بتوانند به عنوان چراغ جامعه را به سمت تعالی هدایت کنند.
 
وی افزود: اگر به دنبال موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم حتما باید از فرهنگ‌ ایثار و شهادت پیروی کنیم و زیرا در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهیم شد.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: امروز بزرگترین افتخار در جمهوری اسلامی ایران افتخار خدمت به جامعه ایثارگری محسوب می شود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اکنون ۳۲ هزار نفر از حدود سه میلیون نفر جانبازان و خانواده های شهدای کشور، زیرپوشش بنیاد شهید استان کرمانشاه هستند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایرنا    ،تاریخ انتشار: 16  تیر 1399،کدخبر: 83845833،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین