پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۸۶۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
بهمن آرمان با اشاره به اینکه تنها در روز چهارشنبه گذشته ۱۲ هزار میلیارد ریال وارد بورس شده است، ادامه این وضعیت می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور کشور را با یک بحران امنیتی جدی مواجه کند.
شعار سال: بهمن آرمان، اقتصاددان و دبیر هیات امنای صندوق ذخیره ارزی در دولت اصلاحات اظهار داشت: تنها در روز چهارشنبه گذشته ۱۲ هزار میلیارد ریال وارد بورس شده است. اگر این پول را در۱۰ روز ضرب کنیم مبلغی بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد شدکه به اندازه  کل بودجه عمرانی کشور در سال ۹۸ خواهد بود.

وی بیان کرد: به همین دلیل معتقدم دولت می‌توانست از این فرصت پیش آمده به سود خود استفاده کند، اما عده‌ای سوداگر و منحرف که در بازار سهام ایران رخنه کرده‌اند شرایطی را به وجود آورده‌اند که چنین اتفاقی رخ نداده است. بنده معتقدم ادامه این وضعیت می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور کشور را با یک بحران امنیتی جدی مواجه کند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۱۳۲۴۴۹، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
همین الان رقابت بازارهای دیگه با بورس فاتحه کشور رو خونده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین