پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۸۶۳۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: خرما و پسته در استان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه‌ها رو به نابودی هستند، محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرز‌های بسته فاسد شده اند.
شعار سال: ذبیح الله اعظمی ساردویی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی درخصوص گزارش وزیر امور خارجه از تحولات بین المللی و سیاست جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در قانون اساسی وظایف وزارت خارجه مشخص شده است و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه سیاست خارجی تعیین شده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: خرما و پسته در استان کرمان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه‌ها رو به نابودی هستند. محصولات نوبرانه جالیزی جنوب کرمان در سال زراعی جاری در زمین باقی مانده و نابود شده است. محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرز‌های بسته فاسد شده اند.

اعظمی با بیان اینکه دیپلمات‌های ما سربازان خط مقدم جبهه برای تامین منافع ملی هستند، عنوان کرد: تضعیف وزارت خارجه، دیپلمات‌های ارشد و وزیر خارجه در شرایط فعلی و تروریسم اقتصادی آمریکا، مغایر منافع ملی و امنیت ملی است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی و جلسه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، نتیجه تلاش‌های وزارت خارجه از جمله شخص وزیر است.


اعظمی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف وزارت خارجه دیپلماسی فعال اقتصادی، بازاریابی و تسهیل صادرات پایدار تولیدات ملی است، ادامه داد: متاسفانه صادرات محصولات کشاورزی به بازار‌های جهانی با موانع زیادی روبرو شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: خرما و پسته در استان کرمان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه‌ها رو به نابودی هستند. محصولات نوبرانه جالیزی جنوب کرمان در سال زراعی جاری در زمین باقی مانده و نابود شده است. محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پشت مرز‌های بسته فاسد شده اند.

اعظمی ساردویی با بیان اینکه هماهنگی میان وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و وزارت خارجه به درستی صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: در سال جهش تولید برای صاردات محصولات متنوع استان کرمان به بازار‌های جهانی برنامه ریزی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 16 تیر 1399 ، کدخبر: 1025282 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
یه خبر خوندم که می گفت نمیدونم چند درصد کالاهای داخل گمرک فاسد میشن بدون ثبت سفارش.بعد جالبه اینجا میخونم اینقدر محصول فاسد میشن بدون صادرات!! یعنی کلا مهارت بالایی در زمینه حیف و میل کردن محصولات و کالاها داریم.نه می تونیم کالاهای وارداتی رو درست عرضه کنیم نه می تونیم درست صادر کنیم!عجبا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
با این حال باز هم مردم کرمان دم بر نمیارن و اعتراض های خودشون رو فرومیخورن تا خمبه ابروی مسئولین نیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
تا کی میخوایم سیستم توزیعمون مینطور فشل باقی بمونه؟ اینکه شما محصول داری و نمیتونی به دست متقاضی برسونی فاجعه مدیریتیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین