پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه بیشتر محورهای اصلی و فرعی گیلان فاقد روشنایی است، اظهار کرد: این امر وقوع تصادفات رانندگی در ساعتی از شب را افزایش می‌دهد.
شعارسال: وی بیشترین آمار وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌های گیلان را از ساعت ۲۰ تا ۲۴ شب دانست و تصریح کرد: ۱۳ درصد تصادفات رانندگی جاده‌ای استان مربوط به واژگونی خودروها است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه اگر چه در واژگونی خودروها کمترین حوادث را داریم اما ۱۳ درصد رقم بالایی است، گفت: اقدام‌هایی برای مهار تصادفات جاده‌ای از نوع تخلفات حادثه‌ساز صورت گرفته است.

وی تخلفات حادثه‌ساز را عامل مستقیم در وقوع تصادفات مرگبار دانست و خاطرنشان کرد: سبقت و سرعت غیرمجاز از جمله عوامل تخلفات حادثه‌ساز در رانندگی است.

رستگار از ثبت ۴۰۰ هزار تخلف رانندگی در جاده‌های گیلان در پنج ماه نخست امسال خبر داد و یادآور شد: این تخلفات توسط ماموران پلیس کنترل شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد تصادفات مذکور مربوط به تخلفات حادثه‌ساز بوده است، متذکر شد: این میزان درصد، ۱۹۰ هزار تصادف حادثه‌ساز بوده است.

فرمانده پلیس راه گیلان گیلان را جزو استان‌های کم تخلف کشور در بحث رانندگی عنوان کرد و یادآور شد: در پنج ماه نخست امسال ۷ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شدند که ۵ هزار مربوط به موتورسیکلت بوده است.

وی انجام حرکات نمایشی و خلاف در جهت عکس مسیر را از جمله تخلفات حادثه‌ساز موتورسیکلت عنوان کرد و گفت: امسال کشته‌های موتورسیکلت سه درصد کاهش داشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان نوین، تاریخ انتشار: جمعه 19 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.gilanenovin.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
چرا فقط بر ثبت تخلف رانندگان تمرکز کرده اید. چرا به ثبت شیوه های نادرست تعامل برخی از مامورین پلیس راه و راهور با شهروندان تمرکز نمی کنید؟ چرا به تعداد موقعیت های نامناسب در جاده ها که مسبب و تشدید کننده تصادف هستند توجه نمی کنید؟ چرا به احمال های پلیس راه و راهور، شهرداری ها و سازمان راهداری و غیره در استاندارد سازی تابلوها و نگهداری نادرست راه توجه نمی کنید؟ و .... ، اینها تخلف نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین