پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار و جمعی از مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد. حکیمی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی: آقای استاندار برای انتقال عوارضی به لوشان، وعده داده […]

شعار سال: جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار و جمعی از مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد.

حکیمی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی:

آقای استاندار برای انتقال عوارضی به لوشان، وعده داده بودند

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان، اظهار کرد: اگر شهرستان های لاهیجان، آستانه اشرفیه، انزلی، آستارا و رضوانشهر را کنار هم بگذارید، مساحت شهرستان رودبار بدست خواهد آمد.

عطاء الله حکیمی با بیان اینکه در ۲۰ ساله گذشته هیچ پروژه ملی، در شهرستان رودبار اجرا نشده است، گفت: در همه شهرستان های گیلان الی رودبار، پروژه های ملی اجرا شده و یا در حال اجرا می باشد.

وی، اجرای پروژه سد دیورش را از مطالبات به حق مردم شهرستان دانست و بیان کرد: علیرغم وعده های داده شده، منتظر مراسم کلنگ زنی سد دیورش با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر نیرو هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان رودبار دارای ۱۲۳۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی می باشد، یادآور شد: انتظار می رود مسیرهای دوردست مورد توجه مسئولین استانی قرار گیرد.

حکیمی به بلاتکلیفی پایانه باربری در لوشان اشاره و اذعان کرد: بدلیل برخی تنش های محلی، فعالیت های پایانه باربری لوشان دچار مشکل شده است، که انتظار می رود اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی با بیان اینکه انتقال عوارضی امام زاده هاشم به لوشان از خواسته های به حق مردم شهرستان است، گفت: با توجه وعده هایی که آقای استاندار نسبت به رفع این موضوع دادند، اما هنوز کاری در این راستا صورت نگرفته که انتظار می رود تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، عدم کُددار بودن برخی از روستاها نظیر؛ سی دشت و چلکاسر، را مُنافی توسعه و پیشرفت این مناطق دانست و بیان کرد: امید است با کُددار شدن این روستا، قطار عمران و آبادانی به حرکت در آید.

حکیمی با بیان اینکه شنیده هایی مبنی بر احداث تونل در مسیر آزادراه مردم رودبار را نگران کرده است، گفت: احداث تونل در مسیر آزادراه ضمن تقبل هزینه های گزاف، ضربه مهلکی به اقتصاد بازاریان خواهد زد.

وی به برداشت های سیاسی از عدم اجرای آسفالت باقیمانده جمال آبادلوشان، اظهار کرد: مسیر مزبور در دستور کار اجرای آسفالت قرار دارد، که انتظار می رود این فرایند روند سریع تری به خود گیرد تا تصورات سیاسی در این مقوله برداشته شود.

نماینده مردم رودبار در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان، گریزی به مسئله برجام زد و با استناد به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری مبنی بر پیمایش مسیر قانونی این برنامه، تاکید کرد: امید است با تعامل قوای سه گانه، برجام مسیر قانونی و هدفمند خویش را طی نماید.

حکیمی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه پتروشیمی لوشان، اجرای این پروژه را منشاء تحول برای استان گیلان دانست و بیان کرد: با راه اندازی پتروشیمی برای هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گفته وی، رایزنی هایی با شرکت ها و سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج در خصوص اجرای پروژه پتروشیمی لوشان صورت گرفته که در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رودبار امروز، تاریخ انتشار 14 آبان 94 ، کد مطلب: 57: www.roudbaremroz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین