پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹
کولبری را شغل ندانید، کولبری را توسعه اشتغال محلی ننامید، کولبری را راهی برای دور زدن تحریم، تصور نکنید و.. در این داستان، بشکلی رسوا با یک فساد شبکه‌ای بنام قاچاق برای نپرداختن حقوق گمرکی و ..، مواجه می‌باشیم. طرح پیله وری برای مرزنشینان و اجازه ورود صرفا ۱۲۰ نوع کالا چه ایرادی داشت؟ ننگ و مرگ بر مدیر دولتی فاسد. ننگ و مرگ بر استثمار کننده مردم مجبور در مناطق محروم. ننگ بر ناظر و وکیل و وزیر بی تفاوت و شانه خالی کننده از مسئولیت.

شعار سال : کولبری را شغل ندانید، کولبری را توسعه اشتغال محلی ننامید، کولبری را راهی برای دور زدن تحریم، تصور نکنید و.. در این داستان، بشکلی رسوا با یک فساد شبکه‌ای بنام قاچاق برای نپرداختن حقوق گمرکی و ..، مواجه می‌باشیم. طرح پیله وری برای مرزنشینان و اجازه ورود صرفا ۱۲۰ نوع کالا چه ایرادی داشت؟ ننگ و مرگ بر مدیر دولتی فاسد. ننگ و مرگ بر استثمار کننده مردم مجبور در مناطق محروم. ننگ بر ناظر و وکیل و وزیر بی تفاوت و شانه خالی کننده از مسئولیت.

تعداد بازدید : 20

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت راز

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین