پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
هرچند اثر کرونا بر کاهش صادرات را نباید انکار کرد، اما اثر افزایش قیمت شکر را نباید از نظر دور داشت. شکر را با ارز دولتی 4200 تومانی بدست می آوردند و با قیمت ارز آزاد 16-20 هزار تومانی و با قیمتی زیر قیمت رقابت جهانی، شکلات صادر می کردند. حال متوجه می شوید که منطق صادرات پولکی در حجم بالا به عراق چه می تواند باشد. شنیدن صحبت های دبیر انجمن شکلات ایران هم جالب است . دبیر انجمن شکلات ایران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال به دلیل شروع اعیاد نوروز و ژانویه خرید مردم در حوزه شکلات و شیرینی افزایش می‌یابد. صادرات شکلات به ونزوئلا ۱۵ درصد کاهش یافته است.
شعار سال:هر چند که گفته می‌شود بخش اعظمی از ماشین‌آلات تولید شیرینی و شکلات بسته‌بندی اتوماتیک است و در محیط سرپوشیده تولید می‌شود اما به گفته دبیر انجمن شیرینی و شکلات ایران در پی شیوع ویروس کرونا تولید شیرینی و شکلات کاهش ۳۰ درصدی داشته است.
 
در همین حال دبیر انجمن شکلات ایران درباره وضعیت فروش شیرینی و شکلات به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به فصل گرما خرید شکلات در بازارهای داخلی و خارجی کاهش یافته است. به طور کلی همه ساله در شش ماه نخست سال صادرات و فروش شکلات 20 درصد کمرنگ‌تر از نیمه دوم سال می‌شود.
 
جمشید مغازه‌ای افزود: در نیمه دوم سال به دلیل شروع اعیاد نوروز و ژانویه خرید مردم در حوزه شکلات و شیرینی افزایش می‌یابد. در حقیقت زمان تولید و فروش شکلات به بازارهای داخلی و خارجی در شش ماهه دوم رخ می‌دهد.
 
او در پاسخ به این پرسش که آیا امسال صادرات شکلات به ونزوئلا کاهش داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: آمارهای چهار ماهه امسال نشان می‌دهد صادرات شکلات به ونزوئلا حدود 15 درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری تجارت نیوز   ،تاریخ انتشار:6   شهریور 1399،کدخبر:472691  ،www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
صادرات پولکی به عراق رو خوب اومدید. شکر می گیرفتند 3500 و بعد صادر می کردند در قالب پولکی به قیمت 12000 تومان . یعنی عملا کاری انجام نشده بود. فقط شکر 3500 تومانی شده 12 هزار تومان. امان از سطح فکری مدیران دولتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین