پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
در کلیپ زیر سوالی از دکتر غلامی می شود راجع به اینکه چرا در کشورهایی که حجاب ندارند ، پیشرفت و توسعه حاصل شده و در کشورهایی نظیر ما که حجاب هست هنوز به توسعه دست نیافته ایم. پاسخ دکتر غلامی به این سوال جالب و شنیدنی است . ایشان تحلیل می کنند که مثال های نقض زیادی در این رابطه در جهان داریم و اساسا بین حجاب و توسعه نیافتگی یا عدم حجاب و توسه یافتگی ، ارتباطی وجود ندارد و باید علت را در میزان برنامه ریزی، مطالعه، کار و تلاش در این جوامع جستجو کرد و نه داشتن و نداشتن حجاب. شما را به دیدن این گفتگوی شنیدنی دعوت می کنیم.

شعار سال: در کلیپ زیر سوالی از دکتر غلامی می شود راجع به اینکه چرا در کشورهایی که حجاب ندارند ، پیشرفت و توسعه حاصل شده و در کشورهایی نظیر ما که حجاب هست هنوز به توسعه دست نیافته ایم. پاسخ دکتر غلامی به این سوال جالب و شنیدنی است . ایشان تحلیل می کنند که مثال های نقض زیادی در این رابطه در جهان داریم و اساسا بین حجاب و توسعه نیافتگی یا عدم حجاب و توسه یافتگی ، ارتباطی وجود ندارد و باید علت را در میزان برنامه ریزی، مطالعه، کار و تلاش در این جوامع جستجو کرد و نه داشتن و نداشتن حجاب. شما را به دیدن این گفتگوی شنیدنی دعوت می کنیم.

پاسخ قاطعانه دکترغلامی

تعداد بازدید : 107

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین