پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
قابل توجه برخی از مدیران دولتی نا اهل، کارنابلد و منتظر غارت. نگذارید کار بجائی برسد که بدلیل حجم گندکاری هایتان نه راه پس برای شما بماند و نه راه پیش. اموالتان را ورثه تصاحب کنند و روح و تن‌های تان در گور با سیه کاری هایتان تنها بماند. به فکر عاقبت خودتان اگر هستید، لطفا درست‌تر گام بردارید. داستان مسئول یزیدی که صادقانه استعفا داد، را مطالعه کنید. جمهوری اسلامی ایران، مدیر متعهد و متخصص می‌خواهد. نه متعهد تنها و نه متخصص تنها.
شعار سال:پس از مرگ یزیدبن‌معاویه، فرزند او به نام ((معاویه)) به خلافت رسید. ولی معاویه‌بن‌یزید پس از چند روز، از خلافت کناره‌گیری کرد.

خطبه عجیب معاویه بن یزید و اعلام کناره‌گیری از خلافت: «اى مردم، ما به وسيله شما امتحان شديم و شما به وسيله ما. *از اینكه از ما خوشتان نمی‌آید و از ما بدگويى می‌كنيد با‌خبریم* ! پدربزرگ من (معاوية بن ابو سفيان) با کسی در امر خلافت جنگید، که در خویشاوندی با پیامبر خدا کسی از او سزاوارتر؛ و در اسلام، کسی از او شایسته‌تر نبود. علی بن ابیطالب، پيشرو مسلمانان بود و اول‌مؤمنان و پسر عموى رسول‌الله و پدر فرزندان خاتم پيمبران. جَدّ من نسبت به شما گناهانى مرتكب شد كه می‌دانيد. سرانجام مرگش فرارسيد و در گرو عمل خويش گرفتار آمد.

سپس پدرم را عهده‏ دار حكومت ساخت با اينكه از او اميد خير نمی‌رفت!  پدرم بر مَركب هوس نشست و گناه خود را نيكو شمرد. ليكن آرزو به دستش نيامد و اجل، دست او را كوتاه ساخت. مدت او به پایان رسید و در گورش، اسير بزهكارى خويش گرديد. چقدر ناگوار است که از رسوايى پدرم آگاه هستیم، زیرا او خاندان پيامبر را كُشت و حُرمت‌ها را از ميان برد و كعبه را سوزاند. و من، آن کسی نیستم كه حکومت شما را به عهده گيرم و مسئوليت‌هاى شما را تحمل كنم. اكنون خودتان می‌دانيد و خلافت‌تان. به خدا قسم اگر دنيا غنيمت است، ما از آن بهره برديم، و اگر هم خسارت است، آل‌ابو سفيان هر چه خسارت دیده، دیگر بس است‏»
 
تاریخ الیعقوبی، جلد۲، صفحه۲۵۴ً
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین