پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۱۴۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
شفافیت را می توان رکن اصلی فعالیت سالم در بورس دانست. اخیرا شنیده شده که یک شرکت مواد غذایی با دادن یک باب منزل در لندن به ارزیاب بورس، باعث ایجاد جهت دهی در قیمت گذاری های این شرکت شده است. منتظر ارایه توضیحات سازمان بورس در خصوص این خبر هستیم.

شعار سال : کانال تلگرامی بیداری ملت ، مدعی وقوع تخلفات سنگین در بورس کشور شده است. این کانال مدعی شده بر اساس پرونده های تشکیل شده در سازمان بازرسی کل کشور تخلفات سنگینی درباره ارزش گذاری برخی شرکت ها در بورس کشور صورت گرفته است. یکی از مهمترین این پرونده ها درباره یک شرکت غذایی‌ است که گفته می شود یکی از ارزیابان بورس از این شرکت، یک ویلا در لندن رشوه گرفته است. ارزش این شرکت در بورس به صورت غیرواقعی ۸۰۰۰ میلیارد تومان عنوان شده است.

قصد ورود بیشتر به بحث برای ممانعت از ایجاد شائبه و یا سو تفاهم برای سهامداران را نداریم. اما مصرانه از سازمان بورس تقاضامندیم، توضیحات لازم در این خصوص را برای افکار عمومی و شهروندان سهامدار ارایه نمایند. شفافیت از اصول اولیه و لازم برای افزایش اعتماد عمومی نسبت به این بازار است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین