پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در افتتاح مخزن هزارمترمکعبی شهر رودبنه گفت: شهر لاهیجان و رودبنه در سال ۹۶ به طور کامل وارد مدار بهره برداری فاضلاب شهری می شوند.
شعارسال: کاظم لطفی در افتتاح مخزن هزار مترمکعبی آب در شهر رودبنه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با توجه به ماموریت خطیری که در این دوره از زمان دارد توانسته پروژه های خود را سرپانگه دارد گفت: درمجموع و در کل استان گیلان در بحث آب و فاضلاب در یازده شهراجرایی و شانزده شهرستان طرح هایی در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر دوهزار و پانصد میلیارد تومان در دست اجراست افزود: این مقدار در طی چهارسال طرح های آب و فاضلاب را در سطح استان گیلان تقریبا به مدار بهره برداری می رساند.

لطفی با بیان اینکه محل تامین اعتبارات کاملا مشخص شده و مسیری که در این یک سال رفتیم مسیری منطقی است اظهار داشت: هدف گذاری ما درطی پنج سال بوده، به طوری که در سال ۱۳۹۸ عمده طرح ها در سطح استان بسته خواهد شد و هشتاد درصد جمعیت شهری شهرهای استان گیلان از این نعمت ارزشمند برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه افزود: ولی رسالت ما همیشه پایدار است،چرا که در ارتباط مستقیم با مردم هستیم و خدمات ما به صورت ۲۴ساعته ساری و جاری است.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به شهرلاهیجان با بیان اینکه پیگیری های خوبی از گذشته صورت گرفته و پروژه های این شهر از محل اعتبارخاص برخوردار شده که با این اعتبارات به صورت منسجم طرح ها را پیش خواهیم برد گفت: در طرح فاضلاب سیاهکل، پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به ما ابلاغ شده که با این اعتبار قول می دهیم، تصفیه خانه شهرسیاهکل را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه برای دیلمان و سیاهکل تمامی طرح های آبی در دیلمان با مبلغی بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان که از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ تامین اعتبار شده است افزود: که با موارد قبلی این طرح چیزی در حدود دو و نیم میلیارد تومان تامین اعتبار گردید.

وی افزود: تنها شهری که در استان گیلان با این حجم ریالی مواجه بوده، شهرستان های لاهیجان و سیاهکل می باشد.

کاظم لطفی در ادامه با بیان اینکه فاضلاب لاهیجان علاوه بر پیوست قانونی که پنج میلیارد تومان بوده، به پانزده میلیارد تومان رسیده است گفت: سعی میکنیم فاضلاب شهر را از زون های مختلف با مناقصه ۲۵میلیاردی به پیمانکار واگذار کنیم.

وی اظهار داشت: در سال ۹۶ تنها شهری که در شهرهای شمالی گیلان،مازندران و گلستان به صورت کامل وارد مدار بهره برداری می شود شهر لاهیجان است.

لطفی در ادامه افزود: در کنارشهر لاهیجان همزمان سعی خواهیم کرد که شهر رودبنه را نیز به شبکه فاضلاب متصل کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لاهیجان، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394، کد خبر: 62785، www.lahidjan.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین