پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
فرمانده پلیس‌راه گیلان گفت: همزمان با نخستین روز از بازگشایی و ورود دانش‌آموزان به مدارس شرایط ترافیکی گیلان تغییر کرده است.
شعارسال: مهیار رستگار با اشاره به اتمام تعطیلات طولانی مدت تابستان اظهار کرد: ترافیک تابستان با مدیریت پشت سر گذاشته شده است.

*کاهش حوادث ترافیکی گیلان در فصل تابستان

وی به فراز و نشیب‌های حوادث رانندگی در تابستان اشاره کرد و افزود: تابستان امسال تعداد بسیاری از حوادث رانندگی اتفاق نیفتاد و کاهش حوادث را داشتیم.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه ورود دانش‌آموزان به مدارس آغاز شده است، تصریح کرد: رانندگان شرایط ترافیکی بازگشایی مدارس را مد نظر داشته باشند.

رستگار به حرکت دانش‌آموزان به طرف مدارس و بازگشت آنها هنگام ظهر اشاره کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس شرایط ترافیکی گیلان تغییر کرده است.

وی با تأکید بر توجه رانندگان به‌ویژه در محورهای فرعی و روستایی، بیان کرد: دانش‌آموزان برای عزیمت به مدرسه و بازگشت به منزل از طول و عرض راه تردد می‌کنند و رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان، خواستار رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم و تابلوهای مدارس و محل عبور عابران پیاده توسط رانندگان شد و گفت: با توجه به اینکه در مسیرهای فرعی و روستایی پل عابر پیاده وجود ندارد و عابران به‌ویژه دانش‌آموزان مجبور هستند از عرض و طول جاده حرکت کنند، دقت به این موضوع بسیار مهم است.

رستگار با تأکید بر توجه رانندگان به موضوع مذکور در شهرها، خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیکی در جاده‌های گیلان عادی و روان است و مشکل ویژه‌ای نداریم اما با توجه به بارندگی و لغزنده شدن سطح جاده‌ها رانندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: رانند‌ه‌ای که می‌خواهد از حوادث مصون بماند و دیگران را درگیر نکند باید تمام عوامل تردد عابران پیاده، شرایط جوی و ترافیکی را در نظر بگیرد تا بتواند تردد ایمنی داشته باشد.

فرمانده پلیس راه گیلان بر دقت و تمرکز هنگام رانندگی تأکید کرد و افزود: استفاده نکردن از تلفن همراه موجب می‌شود رانندگی ایمنی داشته باشیم.

رستگار در پایان خواستار استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی شد و گفت: در یک حادثه رانندگی سه نفر موتورسیکلت‌سوار و دو ترک‌نشین آن جان خود را از دست دادند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خزرآنلاین، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کد خبر: 133398، www.khazaronline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین