پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۰۴۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲
محمد کشتی‌آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و‌جواهر تهران در گفتگو با صدای بورس در رابطه با شرایط بازار‌های مالی در هفته پیش رو توضیحاتی داد که در متن پیش رو می‌توانید بخوانید.
شعار سال: در هفته گذشته، قیمت انس جهانی هزار و ۹۰۰ دلار بود اما در روزهای پایانی هفته با ۱۵ دلار کاهش به هزار و ۸۸۵ دلار رسید و در آخرین معاملات بازار جهانی  مجددا قیمت هر انس طلا به بیش از ۱۹۰۰ دلار افزایش قیمت یافت و منجر شد قیمت طلا و سکه در داخل کشور نیز افزایش پیدا کند.

روز شنبه قیمت هر سکه طرح قدیم ۱۴میلیون تومان داد و ستد می‌شد، روز یکشنبه با توجه به اعلام ورود ارزهای صادراتی و مطالبات ارزی کشور قیمت ارز به شدت کاهش یافت و روز یکشنبه شاهد کاهش ۷ درصدی بودیم.

با افزایش قیمت ارز در روز دوشنبه تا پایان هفته قیمت‌ها دوباره افزایش یافت و به سطح اولیه در ابتدای هفته رسید.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

روز یکشنبه حباب سکه به یک میلیون و ۸۰ هزار تومان کاهش یافت اما در ادامه قیمت سکه طرح جدید با حباب یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به سطح اولیه قیمت رسید.

در معاملات روز پنجشنبه و جمعه قیمت انس جهانی به هزار و ۹۱۱ دلار افزایش یافته و با توجه به این افزایش، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز رشد کرد؛ به همین ترتیب در روز شنبه شاهد افزایش قیمت در طلا و سکه خواهیم بود.
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی صدای بورس
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا اين گروني سكه و طلا تا كجا ميخواد پيش بره؟ واقعا افسار گسيخته شده و اصلا انتهاش معلوم و مشخص نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین