پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
از اواسط دهه ۱۳۳۰ خودروسازی ایران ابتدا تنها با مونتاژ خودرو‌های خارجی و سپس با بومی کردن محصولات کشور‌های صاحب صنعت خودرو، به ایران وارد شد. اینکه صنعت خودروی کشور مونتاژکار است یا خیر و اینکه آیا لفظ مونتاژکار بودن به خودی‌خود بد است یا خیر، از مسائلی است که کارشناسان صنعت خودرو هرکدام از منظر خود می‌بینند و برخی موافق و برخی مخالف هستند. اما همه این مسائل به هدف غایی کشور‌ها از این صنعت باز می‌گردد. این مسئله سوژه کاریکاتوری یکی از کاربران اجتماعی شده و در این رابطه کاریکاتوری را طراحی کرده است که در خبر زیر می‌توانید ببینید.
شعار سال: از اواسط دهه 1330 خودروسازی ایران ابتدا تنها با مونتاژ خودروهای خارجی و سپس با بومی کردن محصولات کشورهای صاحب صنعت خودرو، به ایران وارد شد. اینکه صنعت خودروی کشور مونتاژکار است یا خیر و اینکه آیا لفظ مونتاژکار بودن به خودی‌خود بد است یا خیر، از مسائلی است که کارشناسان صنعت خودرو هرکدام از منظر خود می‌بینند و برخی موافق و برخی مخالف هستند. اما همه این مسائل به هدف غایی کشورها از این صنعت باز می‌گردد.این مسئله سوژه کاریکاتوری یکی از کاربران اجتماعی شده و در این رابطه کاریکاتوری را طراحی کرده است که در خبر زیر می توانید ببینید.
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین