پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۶۵۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، سرویس صدای راهنما و میانبرهای آسان ساز را روی دستگاه های BTM برای سرویس دهی به این دسته از مشتریان عزیز فعال کرده است.
شعار سال: ۲۴ مهر روز جهانی عصای سفید است و در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در کشور نابینا و ۶۰۰ هزار نفر کم بینا تخمین زده می‎شوند که بهره مندی این افراد از حقوق اجتماعی خود مانند دریافت خدمات بانکی یکی از دغدغه‌های مهم بانک ملی ایران است.

بر همین اساس سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبر‌های آسان ساز روی دستگاه‌های خودپرداز هوشمند (BTM) فعال شده که این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.

با این خدمت، امکان استفاده از عملیات بانکی با استفاده از کد‌های دستوری و همچنین تکنولوژی تبدیل متن به صدا برای نابینایان فراهم شده است.

لازم به ذکر است، BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال‌های مختلف است.

به عبارت دیگر، دسترس‌پذیری کانال‌های مختلف بانکی برای اقشاری مانند نابینایان و کم‌بینایان که ممکن است به‌راحتی نتوانند از این کانال‌ها استفاده کنند از ویژگی‌های BTM است و این محصول بسیاری از کار‌هایی که مشتری انجام می‌دهد را به خاطر می‌سپارد تا برای مراجعات بعدی، کار مشتری را تسهیل و تسریع کند.

روشندلان عزیز به زودی می‌توانند جهت استفاده از این سامانه، به خودپرداز هوشمند (BTM) مراجعه کرده و با انتخاب کد‌های دستوری مختلف تعریف شده مانند دریافت وجه عدد ۱۲۰، دریافت مانده عدد ۱۳۰، انتقال وجه عدد ۱۴۰ و... که برای فرد خوانده می‎شود، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

در حال حاضر این خدمت فقط در شعبه نوبهار تهران آماده خدمت رسانی بوده و به زودی در بقیه مناطق نیز اجرا می‌گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26 مهر 1399، کد خبر: 983085،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
واقعا تنها نهادي كه خيلي خيلي به حوزه مسئولين اجتماعي توجه ويژه داره همين بانك ملي هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
بانك ملي بايد الگويي باشه براي ساير بانك ها در زمينه الزام عملي به مسئوليت اجتماعي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
یه کار بی نظیری هست امیدوارم همه بانک ها این امکانات رو اضافه کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین