پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۰۶۸۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون، این لایحه به شورای نگهبان ارسال شد، گفت: لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی به تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی رسید.

شعار سال: مهدی طغیانی در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی "لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق و ارز" خبر داد و گفت:  این لایحه در مجلس قبلی تصویب و در شورای نگهبان در بررسی بوده است چراکه شواری نگهبان معتقد است؛ مجلس اساسا باید لایحه را با لحاظ نظر قوه قضاییه به شورا ارسال می‌کرد به همین دلیل رییس قوه‌قضاییه موارد مدنظر قوه در این لایحه را تایید کرد، لذا با توجه به تایید قوه‌قضاییه از این به بعد شورا وارد بحث محتوای لایحه خواهد شد. همچنین در نهایت مقرر شد؛ لایحه مجددا به شورا فرستاده شود البته این بار برای بررسی محتوا.  

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: "طرح نرخ ارز پایه حقوق ورودی" (اینکه ۴ درصد با چه نرخ ارزی محاسبه شود) نیز مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مصوب شد؛ نرخ ارز غیرترجیحی برای تمامی کالاها در نظر گرفته شود، البته حقوق ورودی و تعرفه به نحوی کالاهای اساسی، مواد اولیه، خط تولید، قطعات و... تغییر کند که نرخ ارز موثر آن در بازار برای مردم تغییری نداشته باشد.

به گفته سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، "لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی" نیز در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و با حضور نماینده‌ای از شورای نگهبان به تصویب رسید لذا به منظور تصویب نهایی به صحن ارسال خواهد شد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۸ مهر ۹۹، کد خبر: -، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
طرح خوبیه و خوشحال کننده البته بشرطی که اجراش هم درست باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
دولت و حكومت بايد بتونه و توانايي اين رو داشته باشه تا مردمش رو از شر بلاياي ظبيعي هرچي ميخواد باشه بيمه كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین