پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از همکاری پلیس با دو مسیر یاب هوشمند داخلی و با ویژگی‌های منحصر به فرد خبر داد و گفت: مسیریاب‌های داخلی «بلد» و «نشان» به عنوان بهترین و مناسب‌ترین مسیریاب‌های داخلی انتخاب شدند.
شعار سال: بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سردار "محمد حسین حمیدی" روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای هوشمند سازی پلیس راهور تهران بزرگ و حمایت از تولیدات داخلی در سال جهش تولید و همچنین به منظور تسهیل تردد رانندگان و مدیریت سفر و زمان سفر، پلیس راهور تهران بزرگ با بررسی‌هایی انجام شده تصمیم به انتخاب مسیر یاب نمونه داخلی گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور، حدودا ۱۳ مسیر یاب داخلی داریم که عملکرد و نقاط ضعف و قوت هر یک از آن‌ها را دقیقا مورد بررسی قرار داده و توانایی‌ها و مزایا و و قابلیت‌ها و همچنین کیفیت نقشه‌های آنلاین آن‌ها دقیقا بررسی شد که از بین این ۱۳ مسیر یاب دو مسیر یاب به عنوان نمونه و منتخب انتخاب شدند و به مردم هم توصیه می‌شود که از این دو مسیریاب داخلی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در خصوص مزایایی که این مسیریاب‌های منتخب دارند می‌توان به بروز بودن نقشه آنلاین ترافیکی (نقشه ترافیکی که آن‌ها دارند با وضعیت ترافیکی در سطح معابر مطابقت دارد و بروز است)، دسترسی آسان کاربران به آن‌ها نسبت به مسیریاب‌های دیگر و مسیر یابی دقیق و سریع که اطلاعات کامل ترافیکی مورد نیاز کاربران را دارا باشد از مزایای این مسیر یاب‌ها است.

وی افزود: همچنین اعلام هشدار‌های به موقع نقاط حادثه خیز و نقاط پر تصادف و همکاری مناسب و به موقع با پلیس راهور تهران بزرگ از جمله دیگر مزایای این دو مسیر یاب است.

حمیدی بیان کرد: مسیریاب‌های داخلی "بلد" و "نشان" به عنوان بهترین و مناسب‌ترین مسیریاب‌های داخلی انتخاب شدند که به مردم و شهروندان تهرانی نیز پیشنهاد و توصیه می‌شود که با توجه به قابلیت‌هایی که این دو مسیریاب دارند از آن‌ها استفاده کنند.

وی بیان داشت: همچنین به مردم توصیه می‌شود به جای استفاده از مسیر یاب‌های خارجی از مسیریاب‌های داخلی استفاده کنند چرا که مزایایی که این مسیریاب‌ها دارند اولا اطلاعات بومی است و استفاده از آن‌ها برای کاربران راحت‌تر است و مانند آن است که با زبان خودمان صحبت می‌کنند و مطالب و ارائه نقشه خوانی آن‌ها با زبان فارسی و دقیق ارائه می‌شود و مهم‌تر از همه اینکه با پلیس راهور همکاری دارند.

حمیدی گفت: نقاط پر تصادف و حادثه خیز در اختیار این مسیریاب‌ها قرار داده شده و مردم می‌توانند سریع‌تر از مسیر یاب‌های خارجی این نقاط را در اختیار داشته باشند و همچنین امکان ویرایش اطلاعات توسط کاربران در صورت مشکل داشتن معابر در این مسیریاب‌های داخلی وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29 مهر  1399، کد خبر: 84081921،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
هر همكاري در زمينه اجتماعي و سياسي بين ارگان ها و سازمان ها ميتونه مدنيت رو درون ما بيشتر كنه و احساس رضايت عمومي رو توسعه بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
این دو مسیر یاب خیلی عالی هستند من هرروز ازشون استفاده می‌کنم اصلا هنگ نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
از ابتدا هم معلوم بود که پلیس با این دو مسیر یاب داره همکاری میکنه و جاهایی هم که پلیس نیست میگفتن پلیس داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین