پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۳۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
رئیس پلیس راهور استان تهران بیان داشته است که حدود ۶۵ درصد از مجروحان در مسیر یا مراکز درمانی فوت می‌کنند. خدمت این مدیر عزیز باید عرض شود که شاید علت این عارضه را می‌بایست در شدت تصادفات بوقوع پیوسته در این استان، تاخیر اورژانس در رسیدن به محل تصادف، تجهیزات در اختیار خودرو‌های اورژانس برای مداخلات پیش درمانی یا حتی بحث کم توجهی شهروندان برای کمک به مصدومان برای مشکلات قانونی پی بند رساندن مصدوم به مراکز درمانی و مواردی همانند جستجو کرد.
شعار سال: تهران رئیس پلیس راهور استان تهران، کمبود مراکز درمانی و ارائه خدمات به مصدومان تصادفات رانندگی را یکی از معضلات استان برشمرد و گفت: حدود ۶۵ درصد از مجروحان در مسیر و یا مراکز درمانی فوت می‌کنند که رفع این معضل نیاز به مساعدت بیشتر مسئولان است.
 
سرهنگ علی سلیمانی در جلسه راهبردی پلیس راهور شرق استان تهران از کاهش ۳۰ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و در ادامه، نبود کمربندی و مشکلات ترافیکی در شهرستان‌های دماوند و پاکدشت و نیز نبود پل‌های عابر پیاده مکانیزه را از جمله معضلات و عوامل سوانح رانندگی در شرق استان تهران برشمرد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران با اشاره به اینکه در راستای رفع این معضلات نیز اقداماتی انجام و در دست بررسی است بر لزوم افزایش دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات در سطح معابر استان، تاکید و تصریح کرد: در حوزه درون شهری ۸۵ نقطه حادثه خیز در شرق استان تهران شناسایی شده است؛ این نقاط در حوزه زیرساختی دچار مشکل است که رفع این معضلات نیازمند اهتمام بیشتر مسئولان مربوطه است.
 
۵۲ درصد جان باختگان تصادفات رانندگی را عابران پیاده به خود اختصاص داده اند

وی با اشاره به اینکه در پی وقوع هر سانحه رانندگی منجربه فوت، جلسه پایش برگزار می‌شود، افزود: در این راستا تدابیری کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و با هدف کاهش میزان تصادفات رانندگی و یا خسارات وارده اندیشیده می‌شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه ۵۲ درصد جان باختگان تصادفات رانندگی از مهرماه سال گذشته تاکنون را عابران پیاده به خود اختصاص داده اند، افزود: ۳۳ درصد از جان باختگان سوانح رانندگی را موتورسوران و ۱۵ درصد مابقی را سایر موارد شامل می‌شود.

وی از عوامل ایجاد وقوع سوانح رانندگی، عدم توجه به جلو را ۴۲ درصد، عدم توانایی رانندگان در کنترل وسایل نقلیه را ۳۶ درصد، حق تقدم ۶ درصد و سایر موارد را ۱۶ درصد برشمرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۵آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۰۸۰۴۰۱۹۳۴، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
خیلی از عابرین پیاده خودشون مقصر هستند اصلأ راننده دید ندارد یا در بزرگراه از خیابان رد می‌شوند یا با لباس مشکی نزدیک جاده می‌ایستند و می‌خواهند سوار ماشین شوند همه اینها منجر به تصادف می‌شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
خیلی از این تصادف ها تقصیر نوع رانندگی ما و رعایت نکردن های ماست چون در خیلی از تصادفات جاده هرگونه باشد و ماشین هم از بتن باشد باز هم اسیب محتمل هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
الان باید مخصوصا برای عید یکم اوضاع جاده هارو مدیریت کرد چون تخت خالی تو بیمارستان ها نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
احتمال خيلي زياد با اعمال محدوديت هاي ترافيكي اين مرگ و مير تا عيد به كمترين حد تاريخي خودش ميرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
خيلي از كسايي كه با اون وضعيت از جاده رد ميشن از حونشون سير شدن دوست عزيز خيلي ها هم براي گرفتن بيمه اينكارو ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اين روزها انقد عزيز براي كرونا داريم از دست ميديم كه انتها نداره! ايشالله مرگ هاي اين مدلي دور باشه ازمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
انگار همیشه تو تاریخ باید یه عده زیادی بمیرن تو تاریخ معین شده فقط نوعش همش عوض میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
کار از این بحث های فلسفی گذشته و ما بیشترین امار مرگ و میر جاده ای جهان رو داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
الان که امسال میخواستیم کمتر شدن فوت های جاده ای رو جشن بگیریم کرونا نمیذاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین