پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۲۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹
خلاقیت در تبلیغات، واقعا حرف اول را برای تبلیغات موثر و موثرسازی تبلیغات می‌زند. پوستر تبلیغاتی را شبیه کیف پول درست کرده اند تا جلب توجه نموده و توسط شهروندان برداشته شود.
شعار سال:پوستر تبلیغاتی رو شبیه کیف تا می زنن تا جلب توجه کنه و برداری تو شو ببینی! نوع تبلیغات اینا واقعا یه چیزی بالاتر از خلاقیته!
 
تعداد بازدید : 192


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
تبليغات در ايران اصلا پايه هاي اموزشي درستي نداره خيلي بهتر اينكه اين رشته ها ر تا دكتري حتي بياريم تو دانشگاه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
بهترين كاري كه ميتونستن بكنن همين بود مطمئن باشيد مدت ها تو ذهن مخاطب باقي ميمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
بيشترين چيزي كه در تبليغات ادم رو جلو ميندازه همين بحث خلاقيت و خرد ورزي هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
ايراني ها در زمينه تبليغات نسبت به جهان خيلي عقب ترن و اكثرا هم كه هستن اموزش ديده غرب هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
براي چي نبايد در ايران يه رشته تبليغاتي در دانشگاه ها داشته باشيم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
خيلي ايده نابي بود جاي تقدير داره از شركت سازندش واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اتيده هاي ناب در زمينه تبلايغات تونستن يك كارخونه رو به طور كلي نجات بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین