پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۲۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
بار‌ها و بار‌ها به سو مدیریت‌ها و کم کاری‌های مطرح و موجود رد صنعت هوانوردی کشور با تاکید بر سه ضلع سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاه‌ها و ایرلاین ها، اشاره کرده ایم. بار‌ها تاکید کرده بودیم که شرکت فرودگاه‌ها همچون یک جعبه در بسته اداره می‌شود. بار‌ها در خصوص ناپایداری درآمدی این شرکت و غفلت و سرخوشی مدیران قبلی و بعضا فعلی آن از درآمد‌های عبوری حرف زده بودیم. بار‌ها گفته بودیم که صندوق ذخیره درآمدی، از الزامات این شرکت است. مدیریت بهینه و اولویت بندی پروژه‌ها از الزامات این شرکت است و.. آقایی در این شرکت بودند که زمانی فرمایش کرده بودند، ... کار دست تان می‌دهیم.. حال با وضع جدید و تغییرات احتمالی مسیر‌های پروازی، راهکار‌های دستیابی شرکت فرودگاه‌ها به درآمد پایدار چیست؟

شعار سال: دولت ترامپ در تلاش برای حصول توافقی است که حد و اندازه ی محاصره ی قطر را کاهش می دهد، البته به نظر می رسد این توافق بیشتر برای وارد کردن آخرین ضربه ی ممکن به اقتصاد ایران پیش از پایان دوره ترامپ باشد.

جرد کوشنر در دیدار با سران قطر مسئله ی استفاده ی پروازهای دوحه از آسمان عربستان به جای حریم هوایی ایران را مطرح کرده است.

آسمان عربستان، مسیری است که هواپیمایی قطر به مدت زیادی از آن استفاده می کرد، اما پس از قطع روابط عربستان و متحدانش با دوحه و ایجاد محاصره ی زمینی و هوایی علیه این کشور در سال 2017، به هواپیمایی قطر اجازه استفاده از مسیر پیش گفته داده نشد.

باز شدن آسمان عربستان بر روی هوایپماهای قطری باعث می شود که درآمد 100 میلیون دلاری ایران در سال که دوحه بابت استفاده از آسمان ایران پرداخت می کند، قطع شود.

دو مقام امریکایی یکی از اهداف سفر دیپلماتیک اخیر کوشنر به خاوریمانه و عربستان را تلاشی برای قطع این درآمد ایران توصیف کرده اند.

با این حال هنوز مشخص نیست که امارات به عنوان نزدیک ترین متحد عربستان حاضر باشد آسمانش را بر روی قطری ها باز کند.

یک دیپلمات نیز با اشاره به این مسئله گفت که عدم سفر کوشنر به امارات نشان می دهد که ابوظبی اماده ی برداشتن گامی برای اشتی با قطر نیست.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 13 آذر 1399، کد خبر: -، entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
مردم دارن کم تر به خاطر قیمت ها از هواپیما استفاده میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
مردم دارن کم تر به خاطر قیمت ها از هواپیما استفاده میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
امیدوارم که ترامپ دست از این کارهاش برداره اوضاع به شدت بهم ریخته ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
دولت ترامپ در ایران به هیچ عنوان نتونسته جواب فشار های خودش رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
این کوتاهی ها و مشکلات گرانی هواپیما اصلأ پذیرفته نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین