پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
‌نمی‌دانیم چه فرهنگ سازمانی خودخواهانه‌ای در نظام اداری کشور حاکم است که اجرای حداکثری قانون با رویکرد عامرانه را طلب می‌کند و در اجرای وظایف خود و ادای دین شهروندان قصور در پیش می‌گیرد. از جناب سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا بپرسید که خودرو‌های اجاره‌ای را چه کنیم؟ مالک مثلا مشهد است و خودرو در اجاره فرد حقیقی یا حقوقی در تهران؟ اگر مثال‌های دیگر هم خواستند در خدمت هستیم. خصوصا رنگ آرم الله مشکی رنگ پرچم ایران روی برخی از پلاک‌ها که می‌تواند جرم توهین به پرچم هم حساب شود. خود جناب سرهنگ متوجه عرایض هستند.
شعار سال: رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: تغییر کد پلاک خودرو با توجه به محل سکونت مالک خودرو در بازه زمانی کمتر از یک ساعت در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شود.
 
سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا، در خصوص تغییر پلاک خودرو‌ها با توجه به منطقه و محل سکونت افراد اظهارکرد: بر اساس ماده ۶ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پلاک مکلفند پس از گذشت حداکثر ۱۰ روز از زمان تغییر محل اقامت، نشانی و کدپستی خود را به واحد شماره‌گذاری اعلام کنند؛ مسؤولیت قانونی مربوط به اطلاع ندادن محل اقامت به عهده مالک است.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس این ماده قانونی، باید افرادی که خودروی شان دارای پلاک یک شهرستان بوده و خود در محل دیگری سکونت دارند، نسبت به تغییر کد پلاک خود اقدام کنند.
 
ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌ها

وی با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌ها اعلام کرد: اگر هموطنان نسبت به تغییر کد پلاک خود با توجه به محل سکونت اقدام کنند هیچ مشکلی برای تردد و ورود به شهر محل سکونت خود ندارند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی تغییر کدپلاک اعلام کرد: با توجه به این که از امروز مراکز تعویض پلاک در مراکز استان‌ها -به غیر از ۱۰ مرکز استان که هنوز در وضعیت قرمز هستند- باز شده‌اند افراد می‌توانند از طریق نوبت دهی اینترنتی و همراه داشتن مدارک احراز محل سکونت از جمله اجاره نامه یا سند مالکیت، مدارک هویتی و مدارک خودرو به همراه خودرو به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند و پلاک خودروی خود را به کد پلاک شهر محل سکونت خود تغییر دهند.

سرهنگ محمدی گفت: کل فرآیند تغییر کد پلاک در بازه زمانی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت انجام می‌شود؛ بدین صورت خودرو‌هایی که در شهری ساکن بوده و پلاک غیربومی دارند، در هنگام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد هیچ مشکلی را نخواهند داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۱۵آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۵۴۲، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
هر قانون جدید و تازه ای یکسری باگ دارد نمی‌شود انتظار یه قانون کامل داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین