پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۰۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
متاسفانه جریانی در پشت پرده، با نیاتی خاص و مشخص اقدام به پیچیده سازی و معما تراشی از شیوه شهادت شهید فخری زاده می‌کند. کم مانده است که پای توپ‌های لیزری و هارپ، جنگ‌های الکترونیکی و ... به میان بیاید.
  شعار سال: بسیاری از ریز اطلاعات نحوه شهادت شهید فخری زاده به افکار عمومی مربوط نمی شود، لذا به هیچ وجه نباید به اسم شفافیت یا هر نام دیگری، اقدام به پخش آن در سطح افکار عمومی نمود.

با این سطح و میزان فناوری تراشی به منظور تشریح شیوه شهادت شهید فخری زاده ، از یکطرف باعث ایجاد تشویش از قدرتی پوشالی خارجی در افکار عمومی شده و از طرف دیگر، باید پاسخگو به نشانگان وجود فلان سلاح بعنوان ادله اثباتی باشیم . بعنوان مثال ، وقتی از تیربار خودکار بحث می شود، افکار عمومی بعد از چند هفته به دنبال روئیت پایه های فوق سنگین اتصال این تیربار به کف وانت می گردد و ... .  از دیگر آسیب های این شیوه اطلاع رسانی ، مستندسازی با استفاده از انتخاب تکه هایی از صحبت های سرداران محترم سپاه و نیروهای امنیتی است. اصل حرف ها کنار زده می شود و عبارتی از کل کل حرف های بیان شده،آنهم بشکلی ناقص انتخاب می گردند و در کنار هم قرار داده می شود و بر اساس آن نتیجه گیری صورت می گیرد.

از همکاران رسانه ای فعال در رسانه های گوناگون تقاضا می گردد ، سطح و میزان ورود مجاز به حوزه های امنیتی- نظامی را رعایت نموده تا از پیامدهای احتمالی چنین ورودهای نابجایی خصوصا اثرات نامناسب آن بر افکار عمومی ، کاسته شود.
 
تعداد بازدید : 31
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
اینکه خودی به خودی بزنه خیلی بده! عزیز ترین هامون رو میزنن حتی نمیدونیم چطوری زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
یعنی حتی در بازنگری در زمینه اتفاقات تلخ در ایران هم رسانه ها نمیتونن کارشون رو خوب انجام بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
من که میم قطعا همه امنیتی ها حتی بسیجی های ساده هم میدونستن که این ترور چطوری رخ داده فکرمیکنم باید بهتر از این ها رسانه ای میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین