پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۱۷۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
مجمع عمومی فوق العاده بیمه آسیا به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه این شرکت، با حضور سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و سازمان حسابرسی برگزار شد.
شعار سال: در جلسه مجمع عمومی فوق العاده بیمه آسیا، افزایش سرمایه این شرکت از ۲۳۰ میلیارد تومان به حدود ۲۴۱۳ میلیارد تومان (با ۹۴۹ درصد افزایش)، در پی تجدید ارزیابی دارایی­‌های ثابت مشهود (عرصه و حق کاربری) بیمه ­آسیا و تأیید حسابرس قانونی، بیمه مرکزی و سازمان بورس، تصویب شد.
بنا بر این گزارش، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا، در ابتدای این مجمع با ارائه گزارشی، روند و مراحل افزایش سرمایه بیمه ­آسیا را تشریح کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اهداف این شرکت بزرگ بیمه‌ای در افزایش سرمایه، اظهار داشت: اساسا افزایش سرمایه، با هدف کاهش سهم واگذاری اتکایی اختیاری و افزایش سهم نگهداری انجام می‌شود و ظرفیت این شرکت را در قبول ریسک بالا می‌برد.
وی افزود: از سوی دیگر، این موضوع، میزان نگهداری بیمه نامه‌های صادره و قبولی اتکایی بیمه آسیا را افزایش داده و سبب افزایش سودآوری و بازدهی فعالیت شرکت می‌شود.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و نتایج افزایش سرمایه بیمه آسیا، شفافیت صورت‌های مالی و اطلاعات این شرکت است. شفافیت مالی شرکت، حضور بیمه آسیا در بازار رقابتی را تقویت می‌کند و انتظارات سهامداران را در ارتباط با صورت‌های شفاف مالی و همچنین سطح توانگری این شرکت را در ایفای تعهدات خود در قبال بیمه گذاران، محقق می‌سازد.
مسعود بادین تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های تحمیل شده به اقتصاد کشور و ایجاد محدودیت‌های واگذاری اختیاری، افزایش سرمایه بیمه آسیا و افزایش ظرفیت سهم نگهداری آن، موجب می‌شود نقش این شرکت در قبول ریسک‌های مختلف بزرگ صنعتی و تولیدی و پروژه‌های ملی، پررنگ‌تر شود.
مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد: افزایش سرمایه بیمه آسیا به طور قابل توجهی در حضور این شرکت در بازار‌های نفتی و پتروشیمی تاثیر گذار خواهد بود چرا که یکی از معیار‌های مهم واگذاری عملیات بیمه‌ای در این بازارها، کفایت سرمایه شرکت‌های بیمه است.
وی در ادامه اظهار داشت: افزایش سرمایه بیمه­ آسیا، اتفاق بسیار خوب و مبارکی برای این شرکت و صنعت بیمه است، چرا که بیمه ­آسیا یکی از ذخیره­‌های ارزشمند نظام و صنعت بیمه محسوب می‌شود و به عنوان یک شرکت توانمند و برخوردار از ساختاری حرفه‌ای و پویا، می‌تواند منشا تحولات بنیادین و مهم در سیستم بیمه‌ای کشور باشد.
گفتنی است، مجمع عمومی فوق ­العاده بیمه­ آسیا در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری، با رعایت پروتکل­‌های بهداشتی و الزامات ستاد ملی مبارزه با کرونا (ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار) در راستای حفظ سلامتی سهامداران با حضور حداقلی و به صورت مجازی از طریق پایگاه اطلاع ­رسانی شرکت بیمه­ آسیا به نشانی www.bimehasia.com برگزار شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 25 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:490174، eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
این بیمه ها باید بیان بورس تا بتونیمبازار خوبی رو در بورس براشون مهیا کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین