پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۳۱۸۹۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مهلت واریز آورده اولیه متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن در حالی امروز به پایان می‌رسد که از میان ۲۴۰ هزار واجد شرایط هنوز ۶۰ هزار نفر آورده خود را واریز نکرده اند.
شعار سال: امروز ۵ دیماه ۹۹ آخرین مهلت متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه حدود ۴۰ میلیون تومانی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در این باره گفته بود: تاکنون ۲۴۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن تعیین تکلیف شده اند و ۶۰ هزار نفر باقیمانده تا ۵ دیماه (امروز) برای واریز آورده اولیه خود فرصت دارند، در غیراینصورت از سامانه حذف و از لیست ذخیره ۱۶۰ هزار نفری جایگزین این افراد خواهد شد.
محمودزاده تاکید کرد: افرادی که نسبت به واریز اولیه وجه اقدام ملی مسکن اقدام نکنند از لیست حذف می‌شوند.

وی پیش‌تر با اشاره به فرصت ۵ روزه متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه به تسنیم گفته بود: متقاضیان انصرافی برای برداشت مبالغ واریزی به بانک مراجعه کنند.

محمودزاده افزود: وزارت راه و شهرسازی تمرکز ویژه‌ای روی تعیین تکلیف متقاضیان طرح ملی مسکن دارد؛ در این راستا آن دسته از متقاضیان که به هر دلیلی نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز کنند تا پایان ماه جاری فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ مذکور اقدام کنند.
وی ادامه داد: در غیر اینصورت این متقاضیان از پروژه‌های طرح ملی مسکن حذف و متقاضیان جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند. متقاضیانی که به هر دلیل پیامک واریز وجه را دریافت نکرده اند تا یکشنبه آینده برای این کار مهلت دارند.

معاون وزیر مسکن و ساختمان با یادآوری این که مبلغ واریز اولیه حدود ۴۰ میلیون تومان است، گفت: متقاضیان طرح ملی مسکن انصرافی هم پس از فرصت ۵ روزه می‌توانند به بانک مراجعه کرده و مبالغ واریزی خود را -کمتر از ۴۰ میلیون تومان- برداشت کنند.

محمودزاده با تاکید بر این که طرح ملی مسکن برای متقاضیان موثر ساخته می‌شود، اظهار کرد: پروژه‌های این طرح بر اساس زمانبندی در حال ساخت است و با وجود محدودیت‌های ناشی از فصل سرد و شیوع ویروس کرونا، حداکثر توان برای ساخت و تکمیل این واحد‌ها به کار گرفته شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۱۷۶۶۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
این طرح اینقدر ابهام داره مردم ترجیح میدن شرکت نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
خداییش روا نیست این همه ملت رو از این صف حذف کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
طرح ملی مسکن در ایران نمیتونه اوضاع رو در زمینه مسکن و خانه دار شدن مردم بهبود بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین