پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۵۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدباهنر کرمان گفت: از استانداری کرمان می‌خواهیم که در خصوص حضور موسسه ملل در هتل‌بام کرمان شفاف سازی کرده و قرارداد‌های آن را منتشر کند.

شعار سال:محمدامیر گنجعلیخانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان  گفت: ظاهرا مسئولان امنیتی و قضایی استان کرمان نمی‌خواهند به مسئله هتل بام کوه صاحب الزمان (شیوشگان) ورود کنند. استاندار جدید کرمان هم گویا، در مسیر نفرات قبلی نشسته و تایید کننده اقدامات وزیر صمت است.
 
گنجعلیخانی ادامه داد: در اولین دیدار که با زینی‌وند، استاندار جدید کرمان داشتیم، کلیت ماجرای هتل‌بام را برایشان شرح دادیم. یکی دیگر از دانشجویان هم ماجرای هلیل رود را توضیح داد و پاسخ وی، ارجاع ما به کار و نظر کارشناسی بود. حال سوال بنده اینجاست؛ آیا پروژه هتل‌بام یک کار کارشناسی‌ است؟ آیا جوانب محیط زیستی و مسائل میراثی در این طرح رعایت شده؟ آیا پیوست فرهنگی و بوم منطقه در آن دیده شده است؟ آیا رعایت مراحل حقوقی و قانونی در این قراردا‌دها شده است؟
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: آقای استاندار؛ اگر این کار، نیازمند کارشناسی است که اوضاع خیلی نا به سامان است. این‌ها بخش از سوالاتی است که با گذشت بیش از یک سال، حتی یک نفر از مدافعین پروژه هتل بام توان پاسخگویی به آن‌ها را نداشته‌ است.
 
وی گفت: آقای استاندار؛ ما هم‌چنان منتظر یک جلسه بررسی کارشناسی با استاندار کرمان، هم درباره هتل‌بام و هم درباره هلیل رود هستیم؛ چرا که شما از پروژه انتقال آب هلیل رود و ساخت و ساز در کوه صاحب الزمان حمایت کردید. برای یکبار هم که شده لیست پروژه‌های موسسه ملل را شفاف به مردم بگویید و قرارداد‌های آن را منتشر کنید.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:  20 دی  1399  ، کدخبر: ،snn.ir،903695

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
چون نون شون در اين افشا گري اجر ميشه ميذارن وقتي پروژه كاكل تر شد ميگن كه نشه كاري كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
مگه اينكه بچه هاي بسيج دانشجويي در مساله اي ورود كنن تا چيزي هويدا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
مسئولان لبسيج استان ها و دانشجويي دانشگاه هاي مطرح در ايران نقش زيادي در افشاگري هاي فساد دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین