پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۲۴۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
یک مقام بلندپایه آمریکا اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور، روز دوشنبه یک فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد که هدف از آن رفع کاستی‌های قانون فعلی «آمریکایی بخر» و همچنین شفافیت بیشتر و دادن نقشی مهم به کاخ سفید برای نظارت بر روند اجرای این قانون است.

شعار سال:یک مقام بلندپایه آمریکا اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور، روز دوشنبه یک فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد که هدف از آن رفع کاستی‌های قانون فعلی «آمریکایی بخر» و همچنین شفافیت بیشتر و دادن نقشی مهم به کاخ سفید برای نظارت بر روند اجرای این قانون است.

این مقام آمریکایی روز دوشنبه به رویترز گفت دولت فدرال سالانه حدود ۶۰۰ میلیارد دلار برای خرید کالا و خدمات هزینه می‌کند که این پول می‌تواند باعث احیای مجدد توان صنعتی و ایجاد بازارهای فناوری‌های جدید شود.


قانون آمریکایی بخر که در سال ۱۹۳۳ به امضا رسید، اداره‌های فدرال را ملزم می‌کند که ملزومات خود را از تولیدات ساخته شده در خاک آمریکا تامین کنند.

افزایش تولید در آمریکا یکی از شعارهای اصلی کارزار انتخاباتی بایدن و یکی از چالش‌های همیشگی دولت‌های آمریکا از جمله دولت پیشین دونالد ترامپ بوده است.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، چین در سال ۲۰۱۰ با پیشی گرفتن از آمریکا به اولین تولیدکننده جهان تبدیل شد و در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۸ درصد تولید جهانی را در اختیار داشت.

تراز منفی تجاری آمریکا در ماه نوامبر به ۶۸ میلیارد دلار رسید که بالاترین میزان طی ۱۴ سال گذشته است.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین