پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
عملیات لایروبی بندر مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان با استقرار دستگاه‌های ویژه لایروب و با هدف افزایش عمق کانال و تسهیل تردد و پهلو گیری کشتی‌های بزرگ آغاز شد.
شعار سال: عملیات لایروبی بندر مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان با استقرار دستگاه‌های ویژه لایروب و با هدف افزایش عمق کانال و تسهیل تردد و پهلو گیری کشتی‌های بزرگ آغاز شد.

با انجام پروژه لایروبی و تعمیق بستر کانال دسترسی به بندر آستارا که از بنادر مهم و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در بین بنادر حاشیه دریای خزر است، آبخور کشتی‌ها جهت ورود به بندر افزایش یافته و موجب نگهداری عمق مناسب جهت تردد کشتی‌های بزرگ تجاری دریای خزر و با ظرفیت بارگیری زیاد به مجتمع بندری آستارا می‌شود. در حال حاضر ارتباط تجاری مجتمع بندری آستارای جمهوری اسلامی ایران با بنادر حاشیه دریای خزر از جمله بندر باکو و هوسان در جمهوری آذربایجان، بندر آکتائو در قزاقستان، بندر ماخاچ کالا در جمهوری خودمختار داغستان روسیه و بندر آستاراخان در کشور روسیه برقرار است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مانا، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کدخبر: 89056، www.mana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین