پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
استاندار گیلان با اشاره به اینکه سخنرانی روحانی در سازمان ملل تجلی اقتدار و عزت ملی ایران اسلامی بود، گفت: مدیران باید اهتمام کافی برای تأمین سهم گیلان در حوزه اشتغال از بودجه‌های ملی و منابع متمرکز را داشته باشند.

شعار سال: ارسلان زارع در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان افزود: با اختصاص بخش اول اعتبارات باید پروژه‌ها جان تازه‌ای بگیرند و در این مسیر انضباط مالی دستگاه‌ها مورد تأکید جدی است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون بودجه و برنامه ششم توسعه برای هر دستگاه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ظرفیت‌های قانونی متناسب با هر دستگاه را به منظور پیگیری بیشتر در اختیار آنان قرار دهد.

وی اجرای ادامه خط ریلی قزوین-رشت به سمت انزلی و بندر کاسپین و سپس آستارا را یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه گیلان دانست و اظهار داشت: پیگیری مستمر برای تسریع اجرای این پروژه‌ها مهم باید همواره در دستور کار باشد زیرا مزایای تحقق آن علاوه بر استان به کشور و فراتر از آن به منطقه برمی‌گردد.

زارع بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌ها تأکید و تصریح کرد: توسعه گیلان به تنهایی توسط دولت محقق نمی‌شود بلکه در این مسیر نیازمند حضور بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.

وی ایجاد مناطق‌ ویژه اقتصادی را گام مهمی برای توسعه گیلان و مردم دانست و افزود: در این مسیر باید تلاش کنیم موانع توسعه مناطق ویژه اقتصادی گیلان برطرف شود.

استاندار گیلان ادامه داد: البته این توسعه باید به شکلی باشد که با رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها و بررسی دقیق آن محدودیتی برای مردم ایجاد نکنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به قرارگرفتن در آستانه فصل سرما و افزایش میزان بارش‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باتوجه به آغاز فصل بارش درباره لایروبی رودخانه‌ها اعتبارات دستگاه‌های متولی این حوزه را در اولویت قرار دهد و دستگاه‌های مذکور اقدامات مورد نیاز را هرچه سریع‌تر آغاز کنند.

در این جلسه محمدصادق حسنی رئیس مجمع نمایندگان استان، مهرداد بائوج لاهوتی، غلامعلی جعفرزاده و جبار کوچکی نژاد از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای نیز در خصوص موضوعاتی همچون ضرورت فعال شدن دستگاه‌ها در مسیر گسترش فعالیت سرمایه‌گذاران با حمایت نمایندگان، استفاده از ظرفیت‌های قانونی بوجه و برنامه ششم توسعه، لزوم انسجام بیشتر دستگاه‌ها و انعکاس مشکلات و موانع توسعه استان به نمایندگان برای پیگیری‌های ملی و لزوم لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌ها باتوجه به قرارگرفتن در آستانه فصل سرما مطالبی بیان داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 6 مهر 98، کد مطلب: 815553: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باتوجه به آغاز فصل بارش درباره لایروبی رودخانه‌ها اعتبارات دستگاه‌های متولی این حوزه را در اولویت قرار دهد و دستگاه‌های مذکور اقدامات مورد نیاز را هرچه سریع‌تر آغاز کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین